پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری تاکید کرد:
مشارکت مردم توطئه‌ها را خنثی می‌کند/انتخاب اصلح راه حل مشکلات کشور
مشارکت مردم توطئه‌ها را خنثی می‌کند/انتخاب اصلح راه حل مشکلات کشور

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور مرتفع شوند باید راه حل ارائه دهیم؛ بنابراین بهترین گزینه برای حل وضعیت بغرنج اقتصادی انتخاب درست و صحیح است.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بسیار با اهمیت است؛ چرا که هم انتخابات شوراها و هم میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس افزود: انتخابات ریاست جمهوری از جایگاه ویژه‌تری برخوردار است از این بابت که مردم سرنوشت خود را می‌خواهند در اختیار فردی بگذارند که مشکلاتشان را مرتفع کند.

وی اظهار کرد: در حوزه اقتصادی، سیاسی و امثالهم باید تحول جدی در کشور صورت بگیرد تا از دغدغه‌های مردم کاسته شود؛ بنابراین حل چنین موضوعاتی یک رئیس جمهور کاربلد و جهادی را می‌طلبد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: معتقدم قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اگر می‌خواهیم مشکلات مرتفع شوند باید راه حل ارائه دهیم؛ بنابراین بهترین گزینه برای حل وضعیت بغرنج اقتصادی انتخاب درست و صحیح است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: هر زمانی که مردم گزینه اصلح را انتخاب کردند، مشکلات کشور حل شده و هر زمانی هم که در انتخاب افراد به اندازه ای سهل انگاری شده است مشکلاتی برای کشور بوجود آمد.

آصفری بیان کرد: دشمنان انقلاب و براندازان به دنبال این هستند که مشارکت در انتخابات کاسته شود و مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند؛ چرا که عدم مشارکت مردم سبب خواهد شد که ما در عرصه بین‌الملل قدرت چانی زنی نداشته باشیم و نتوانیم به احقاق حقوق خود دست پیدا کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور اظهار کرد: دولت به پشتوانه عظیم مردمی نیاز دارد؛ لذا هرچه مشارکت مردم در پای صندوقهای رای بیشتر باشد، هم می‌تواند قدرت پیگیری و مطالبه گری را برای دولت ایجاد کند و هم می‌تواند توطئه‌هایی که علیه انقلاب بوده را خنثی کند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام