پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
تسهیل امور سرمایه گذاران گام نخست تحقق شعار سال است
تسهیل امور سرمایه گذاران گام نخست تحقق شعار سال است

نماینده اراک گفت: تسهیل امور سرمایه گذاران،تولید کنندگان و فعالان اقتصادی گام نخست تحقق شعار سال است.


محمد حسن آصفری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با شبکه ایران کالا افزود:ارائه مجوز ها و پروانه های فعالیت برای تولید کنندگان بیش از ۱۸۰ روز زمان می برد که این مهم باعث کاهش انگیزه این قشر شده و باعث می شود اصلاح این شرایط در دستور کار نهادهای مسئول قرار گیرد.
وی افزود:واردات کالاهای مختلف باید با نظارت و مدیریت وزارت صمت باشد و از واردات کالاهایی که در داخل تولید می شوند با جدیت پرهیز کرد چرا که در غیر این صورت تولید داخلی رونق و توسعه نخواهد یافت.
آصفری ادامه داد:نقدینگی بانک ها به جای اینکه در اختیار تولید و توسعه صنعت داخلی قرار گیرد بین بانک های مختلف دست به دست می شود بنا بر این نهادهای نظارتی باید چتر نظارتی خود را گسترده تر کرده تا منابع بانک ها در اختیار تولید قرار گیرد.
وی بیان داشت:شرکت شهرک ها وظیفه دارد زمین مورد نیاز سرمایه گذاران را با کمترین قیمت در اختیار این قشر قرار داده و نهادهای خدماتی نیز باید نسبت به تامین زیر ساخت های لازم در اسرع وقت تلاش کنند.

آصفری اظهار داشت:نظارت گسترده مجلس بر امور دستگاه های مختلف اجرایی در امور تولید و حمایت از کالای داخلی زمینه ساز تحقق شعار سال است.

وی تصریح کرد:رئیس جمهوری آینده نظام اسلامی نسبت ظرفیت ها،توانمندی ها ،مشکلات ،کاستی ها و به خصوص قانون اساسی آگاهی داشته باشد و در راستای احقاق حقوق مردم گام بردارد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام