پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
فاصله گرفتن از قرآن منشاء مشکلات فرهنگی و اجتماعی است
فاصله گرفتن از قرآن منشاء مشکلات فرهنگی و اجتماعی است

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله گرفتن از قرآن و آموزه های دینی منشاء بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، محمد-حسن -آصفری صبح امروز در دیدار بهاری جامعه قرآنیان که به میزبانی خبرگزاری ایکنا در سالن جلسات جهاد دانشگاهی، افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی،چه در دوران سازندگی و چه در دوران تدبیر اگر به آموزه‌های قرآن عمل کردیم موفقیت بدست آمده و هرجا نسبت به این مهم بی تفاوتی شده آسیب دیده‌ایم.

وی ادامه داد: در انتخاب مدیران نیز هر جا مدیرانی انتخاب کردیم که پایبند به اصول قرآن بود آن مدیر و دستگاه اجرایی مربوطه کارنامه‌ای درخشان داشته است.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب بیان کرد: در بسیاری از موارد تخصص ملاک اصلی مدیران ارشد در انتخاب مدیران پایین دستی بوده و نسبت به تعهد به آموزه‌های دینی توجهی نشده که اصلاح این مهم باید از برنامه‌های مجلس یازدهم باشد.

آصفری افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی اعتباراتی برای انجام کارهای فرهنگی دارند ولی متاسفانه مدیران تمامی این  اعتبارات را در برگزاری همایش ها ، جشن ها  و مراسم شادی هزینه میکنند و دریغ از اینکه هزینه ای را به قرآن  اختصاص دهند.

وی گفت: امروز قرآن در خانه های ما گمنام است و کمتر کسی به این مهم توجه می کند، بنابراین اصلاح این شرایط باید ابتدا از بدنه مدیریتی آغاز و سپس به لایه‌های مختلف اجتماعی بسط داده شود.

آصفری اظهار داشت: امیدواریم در مجلس یازدهم بتوانیم فراکسیون قرآن و عترت را در جهت حل مشکلات جامعه قرآنی پیش ببریم و آنطور که شایسته قرآن است عمل کنیم چرا که هر جا از قرآن فاصله گرفتیم آسیب دیدیم.

انتهای پیام/

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام