پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
تقاطع غیرهمسطح سنجان تا نیمه نخست امسال بهره برداری شود
تقاطع غیرهمسطح سنجان تا نیمه نخست امسال بهره برداری شود

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ،گفت: تقاطع غیر همسطح سنجان از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است و باید تلاش شود این پروژه تا پایان نیمه نخست امسال بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد حسن آصفری روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی تقاطع غیر همسطح سنجان اراک، افزود: عرشه این تقاطع امروز بعد از چهار سال نصب می‌شود که با این اقدام بخش قابل توجهی از طرح تکمیل می‌شود.

نماینده  مردم اراک در  مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: روزانه بیش از ۳۰ هزار خودرو سبک و سنگین از مسیر سنجان عبور می‌کنند و تکمیل تقاطع غیر همسطح این منطقه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی  اظهار داشت: همچنین امروز با تنی چند از مدیران مربوطه بازدیدی از رودخانه ساحلی کرهرود اراک به عمل آمد و مقرر شد، روند دیوار کشی این رودخانه ساحلی در اسرع و وقت از سر گرفته شود.

آصفری اضافه کرد: همچنین بازدیدی از مجتمع ورزشی امیرکبیر شهرک نبئی و زمین‌های خاکی سنجان و کرهرود به عمل آمد و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن تخصیص ۴۰میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهرک نبئی، اعتباراتی نیز برای تکمیل پیست تارتان و سالن سه هزار و ۵۰۰ نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک اختصاص  دهد.

وی همچنین نسبت به ساماندهی منطقه تخت سادات کرهرود تاکید کرد و گفت: این منطقه در زمره مناطق گردشگری اراک محسوب می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت ساماندهی آن بیش از پیش تلاش کنند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام