پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
تقاطع غیرهمسطح سنجان تا نیمه نخست امسال بهره برداری شود
تقاطع غیرهمسطح سنجان تا نیمه نخست امسال بهره برداری شود

  نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاطع غیر همسطح سنجان از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است و باید تلاش شود این پروژه تا پایان نیمه نخست امسال بهره‌برداری شود.  

 


محمد حسن آصفری روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی تقاطع غیر همسطح سنجان اراک، افزود: عرشه این تقاطع امروز بعد از چهار سال نصب می‌شود که با این اقدام بخش قابل توجهی از طرح تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: روزانه بیش از ۳۰ هزار خودرو سبک و سنگین از مسیر سنجان عبور می‌کنند و تکمیل تقاطع غیر همسطح این منطقه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین امروز با تنی چند از مدیران مربوطه بازدیدی از رودخانه ساحلی کرهرود اراک به عمل آمد و مقرر شد روند دیوار کشی این رودخانه ساحلی در اسرع و وقت از سر گرفته شود.

آصفری اضافه کرد: همچنین بازدیدی از مجتمع ورزشی امیرکبیر شهرک نبئی و زمین‌های خاکی سنجان و کرهرود به عمل آمد و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن تخصیص ۴۰میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهرک نبئی، اعتباراتی نیز برای تکمیل پیست تارتان و سالن سه هزار و ۵۰۰ نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک اختصاصا دهد.

وی همچنین نسبت به ساماندهی منطقه تخت سادات کرهرود تاکید کرد و گفت: این منطقه در زمره مناطق گردشگری اراک محسوب می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت ساماندهی آن بيش از پيش تلاش کنند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام