پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
دولت با تامین واکسن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند
دولت با تامین واکسن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی،گفت دولت بجای تعطیل کردن، با تامین واکسن، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند.

محمد حسن آصفری در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نزدیک بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با تاکید بر حفظ سلامت مردم گفت: وظیفه قرارگاه کرونا صرفا رنگ بندی شهرها به قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیست و باید اقدامات لازم را برای تامین سلامت مردم انجام دهند.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها ادامه داد: دستگاهی مانند وزارت بهداشت می تواند آمار و اطلاعات لازم را ارائه دهد بر این اساس قرارگاه کرونا که متشکل از مسئولان عالی کشور است باید فکری برای تامین واکسن داشته باشد.

وی افزود: این موضوع مورد قبول نیست که ایران به عنوان آخرین کشور تزریق کننده واکسن به مردمش باشد، دولت باید از طرق مختلف، قرارگاه خود را برای تامین واکسن بسیج کرده و آن ها را در اختیار مردم قرار دهد.

آصفری بیان کرد: با تعطیل کردن ها و رنگ بندی هفتگی استان ها مشکلی حل نمی شود بلکه دولت باید فکری به حال خسارت های ناشی از تعطیلی کاسبی ها کند.

وی ابراز کرد: شرایط به گونه ای شده که مردم در پیگیری امور روزانه خود در ادارات مشکل دارند به همین دلیل قرارگاه کرونا باید به فکر تامین واکسن و داروی مردم باشد.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، شرایط موجود و عدم امکان برگزاری انتخابات به صورت مجازی، اقدامات فعلی دولت هیچگونه تاثیری بر روند مشارکت مردم در انتخابات نخواهد داشت.

وی ابراز کرد: دولت بهتر است برای سلامت و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای و تامین حقوق عامه، به فکر زیر ساخت های لازم و تامین دارو امکانات پزشکی، واکسن مردم باشد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام