پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده اراک، کمیجان و خنداب:
تسریع در بهبود زیرساخت جاده‌ای کمیجان ضروری است
تسریع در بهبود زیرساخت جاده‌ای کمیجان ضروری است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: تسریع در بهبود زیرساخت راه ارتباطی شهرستان کمیجان ضروری است و منجر به توسعه و جذب سرمایه گذار می‌شود.

«محمدحسن آصفری» روز یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان کمیجان افزود: این شهرستان علاوه بر اینکه خاستگاه شخصیت‌های برجسته ای است، ابنیه ارزشمند تاریخی متعددی دارد که می طلبد در راستای توسعه این خطه و رفع مشکلات مردم گام‌های موثرتری برداشت.
وی بیان داشت:  با پیگیری مستمر در کمیسیون تلفیق، اعتبارات قابل توجهی برای بهسازی راه ارتباطی این منطقه تخصیص یافته است.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در بهارستان تاکید کرد: همچنین روستای سمقاور از توابع این شهرستان ثبت ملی شده و احیای بناهای تاریخی آن با جدیت در حال پیگیری است.
آصفری با تاکید بر اینکه پیگیری مشکلات مردم شهرستان در اولویت اقدامات قرار دارد، گفت:  موافقت رئیس جمهوری با پیگیری مستمر  در آخرین روز سال گذشته برای راهبردهای توسعه محور این خطه گرفته شده که به زودی اعلام می‌شود.
وی بیان کرد: در خصوص شبکه فاضلاب کمیجان و اصلاح طرح هادی روستاها اقدامات خوبی انجام شده است.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت ادامه داد:  نیاز است مدیران شهرستان در برای رفع معضلات به صورت جهادی در صحنه باشند و نمایندگان خانه ملت نیز برای پیگیری امور در سطح کلان آماده هستند.
آصفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری گفت: اگرچه فشار اقتصادی برخی رنجش‌ها را برای مردم ایجاد کرده اما، باید بنا بر  فرمایش مقام معظم  رهبری همه در انتخابات حضور یابند و با رای آگاهانه مسیر توسعه و ترمیم مشکلات را هموار کنند.
کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفرجمعیت است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در بهارستان دارد که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام