پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
راهپیمایی روز قدس نمادی از نفرت ملت‌های مسلمان علیه رژیم اشغالگر قدس است
راهپیمایی روز قدس نمادی از نفرت ملت‌های مسلمان علیه رژیم اشغالگر قدس است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس نمادی از کینه و نفرت ملت‌های مسلمان علیه رژیم اشغالگر قدس است و برگزار نشدن راهپیمایی چیزی از نفرت مسلمانان کم نمی‌کند، بلکه هر روز این تنفر بیشتر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، به نقل از خبرگزاری فارس مرکزی، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در اراک ، در مورد جایگاه ویژه روز قدس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌داند کینه ملت‌های مسلمان به خاطر جنایاتی است که این رژیم در حق مردم مظلوم غزه و فلسطین کرده و آنان را به خاک و خون می‌کشد.

وی بیان کرد: این کینه از 60 سال پیش شکل گرفته و تا پایان تجاوزهای این رژیم غاصب ادامه دارد در حالی که این امر آرمان تمام ملت‌های مسلمان و آزادی‌بخش دنیا است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی روز قدس نمادی از کینه و نفرت ملت‌های مسلمان بوده و برگزار نشدن آن نشان دهنده این نیست که نفرت کاسته شده باشد، بلکه هر روز این تنفر بیشتر می‌شود.

آصفری روز قدس را نمادی از وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت‌های مسلمان علیه رژیم اشغالگر دانست و گفت: امروز اگر راهپیمایی برگزار نمی‌شود نفرت نسبت به دشمنان کم نشده، بلکه این تصمیم به خاطر سلامت مردم بوده و رژیم صهیونیستی به‌زودی پاسخ خود را دریافت می‌کند.

وی عنوان کرد: اتحاد و انسجام بر علیه رژیم اشغالگر در دنیا بیشتر می‌شود چراکه فلسطین متعلق به مردم این منطقه بوده و به هیچ وجه نمی‌تواند آن را حتی با ایجاد سفارت‌خانه در قدس تصاحب کرد و رژیم صهیونسیتی را به رسمیت شناخت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران به دنبال این بوده که به طور مجازی در فلسطین سفارت ایجاد کند گرچه سفارت ملت‌های مسلمان در دل‌های آن‌هاست و با یک ساختمان قابل قیاس نیست.

آصفری تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند باید انتخاباتی آزاد در فلسطین برگزار شود و مردم این سرزمین سرنوشت خود را تعیین کنند.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام