پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده اراک:
انتخابات عرصه خلق حماسه مشارکت سیاسی ملت ایران است
انتخابات عرصه خلق حماسه مشارکت سیاسی ملت ایران است

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ عرصه خلق حماسه مشارکت سیاسی ملت ایران و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب است.

«محمدحسن آصفری » روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت ایران همواره ثابت کرده اند که در بزنگاه‌های تاریخی وهنگامه مشارکت حداکثری آگاهانه پای انقلاب بودند و  این مهم در انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز پرشور تر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: اهمیت حضور مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ بیشتر از آزمون‌های سیاسی قبلی است چرا که دشمنان انقلاب اسلامی گمان می‌کنند مردم به دلیل مشکلات اقتصادی از مسیر انقلاب اسلامی خارج شده‌اند اما مردم مومن و هوشیار ایران این بار نیز با رای آگاهانه دشمنان را ناامید می‌کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم  ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات و گزینش نامزد اصلح برای رئیس جمهوری در سرنوشت خود و میهن اسلامی را بار دیگر می‌سازند و امید است منتخب مردم در مقام ارشد اجرایی کشور نیز با تمام توان خود در جهت تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه پایدار کشور گام بردارد.

آصفری بیان کرد: مجریان برگزاری انتخابات نیز به عنوان امانت‌دار آرای مردم وظیفه دارند با رعایت قانون و اصل بی ‌طرفی، شرایط حضور حماسی مردم را در این رویداد مهم سیاسی فراهم کنند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین و چشم طمع دشمنان به ابن آب و خاک را کور می‌کند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال آینده برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام