پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک در گفتگو با تسنیم
تبعیض‌نژادی مردم آمریکا و سایر ملت‌های دنیا را آزار می‌دهد
تبعیض‌نژادی مردم آمریکا و سایر ملت‌های دنیا را آزار می‌دهد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: تبعیض‌نژادی آمریکا هم خود مردم آمریکا و هم سایر ملت‌های دنیا را آزار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با  تسنیم در اراک، با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و جنایات آمریکا در دنیا اظهار داشت: عملکرد آمریکا نشان می‌دهد این دولت خبیث و جنایتکار اعتقادی به حقوق بشر نداشته بلکه از آن به عنوان ابزاری برای اجرای سیاست‌های جاه‌طلبانه خود و کشورگشایی در دیگر کشورها بوده و امروز بوی تبعیض نژادی آمریکا هم خود مردم آمریکا و هم سایر ملت‌های دنیا را آزار می‌دهد.

وی افزود:امروز امریکا در حالی دم از حقوق بشر می زند که با چراغ سبزاین کشورعربستان مردم مظلوم یمن را قربانی سیاست های غلط امریکا در منطقه کرده،امروز امریکا شعار دفاع از حقوق بشر می زند در حالیکه شاهد تشکیل جریان تکفیری داعش هستیم که مردم مظلوم سوریه و فلسطین را به خاک وخون کشیده می شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: آمریکا در حالی دم از دفاع از حقوق بشر می‌زند که حتی در مسائل خصوصی مردم دخالت می‌کند، به گونه‌ای که 350هزار دوربین در نقاط مختلف آمریکا نصب کرده و سازمان سیا در این کشور نیز شماره تلفن و گفت‌و شنودهای مردم و مسئولان دیگر کشورها را کنترل می‌کند.

آصفری خاطرنشان کرد: آمریکا درحالی دم از دفاع از حقوق بشر می‌زند که در دو دهه قبل هواپیمای مسافربری ما را بدون اینکه رنگ وبوی نظامی داشته باشد در خلیج فارس مورد حمله تروریستی قرار داد و 270نفر از هموطنانمان را مظلومانه به شهادت رساند.

وی بیان کرد: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که سردار سلیمانی که پرچمدار مبارزه با تروریست و پرچمدار حمایت از حقوق بشر و انسانیت برای نابودی جریان تروریست بود ترور کرد و به شهادت رساند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: متاسفانه متولیان دفاع از حقوق بشر در برابر جنایات آمریکا ساکت هستند، بنابراین هفته افشای حقوق بشر آمریکایی ایام نفرت همه ملت‌های دنیا از دولت تروریستی آمریکا و اقدامات تروریستی و آدم‌کشی رژیم بعثی آمریکا در سرزمین‌های های اشغالی فلسطین است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام