پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
تذکر نماینده اراک
وزیران اقتصادی درباره رونق تولید گزارش دهند
وزیران اقتصادی درباره رونق تولید گزارش دهند

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست می‌کنم با گذشت سه ماه از سال، در نخستین جلسه وزرای اقتصادی را دعوت کنیم تا برنامه خود را درباره «جهش تولید» ارائه کنند و همچنین بگویند در سال گذشته که سال رونق تولید بود، چه اقداماتی انجام داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، به نقل از خبرگزاری ایرنا محمد حسن آصفری» در جلسه علنی روز یکشنبه در تذکری گفت: سه ماه از سال گذشته و شعار سال هم «جهش تولید» بوده، درخواست من این است که در نخستین جلسه وزرای اقتصادی را دعوت کنیم تا برنامه خود را به مجلس ارائه کنند و همچنین بگویند در سال گذشته که سال «رونق تولید» بود، چه اقداماتی در این‌باره انجام داده‌اند.

نماینده اراک در مجلس یازدهم همچنین در مورد اعتبارنامه اعضای هیات رییسه تذکر داد و افزود: روز گذشته هیات رییسه، جلسه‌ای درباره امتیازبندی برای کمیسیون‌ها داشته، در شرایطی که هنوز اعتبارنامه اعضای هیات تصویب نشده است و قاعدتا آنها نمی‌توانستند برای نمایندگان و آیین‌نامه تصمیم بگیرند.

آصفری درباره رفع تبعیضات ناروا تذکر داد و گفت: فشار تورم ۴۰ درصدی روی قشر متوسط به پایین جامعه است، چرا حقوق کارکنان که البته حق آنها است ۵۰ درصد افزایش یافته و حقوق بازنشستگان باید ۱۵ درصد افزایش داشته باشد؟

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ گفت:  در جلسه مشترک روز گذشته هیات رییسه و کمیسیون تدوین آیین نامه، ابتدا صلاحیت‌ها بررسی شد و بعد ما وارد بررسی دستورالعمل مربوط به امتیازبندی کمیسیون‌ها شدیم و مصوبه را گذراندیم.

وی افزود: منتخبان در جایگاه منتخب می‌توانند ورود کنند به‌ویژه در مورد دستور العملی که پایه تشکیل کمیسیون است. قانون اساسی هم تفاوتی میان نماینده و منتخب قائل نیست و تصویب اعتبارنامه بخشی از فرآیند آغاز کار است.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام