پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در تذکری:
مجلس امید را در مردم زنده کند
مجلس امید را در مردم زنده کند

نماینده مردم اراک در مجلس خواهان پرداختن به مسائل اقتصادی و معیشتی در مجلس شد و گفت: مردم به مجلس امید بسته‌اند بنابراین باید به موضوعات و مشکلات مرتبط با آنها پرداخته شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمدحسن آصفری، به نقل از خبرگزاری خانه ملت،  محمدحسن آصفری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 20 و 21 آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: از رئیس مجلس درخواست دارم یک ساز و کاری بیندیشید که دوستانی که جلسه قبل صحبت کردند در این جلسه در لیست قرعه کشی نباشند تا همه نمایندگان بتوانند نظرات خود را اعلام کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به مجلس امید بستند چرا که باید مسائل اقتصادی و معیشتی در مجلس مطرح شود و بهتر است دوستانی که صحبت‌های کارشناسی دارند فرصت اظهارنظر پیدا کنند تا امید در مردم زنده شود، در واقع طوری نباشد که آقایان بیایند و صحبت کنند و بروند و هیچ گره‌ای از مردم باز نشود.

وی افزود: بهتر مسائلی گفته شود که به درد مردم می‌خورد، بحث‌هایی همچون موضوعاتی مربوط به بورس، سرمایه‌گذاری و تولید در اولویت است چرا که می‌تواند برای مردم راهگشا باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده گفت: در رابطه با قرعه کشی پیشنهاد شما خلاف آیین‌نامه است، نمی‌توان گفت عزیزی که در جلسه قبل صحبت کرده در قرعه کشی قرار نگیرد و اگر کسی دو بار قرعه به نامش افتاد دیگر شانس او بوده است اما در خصوص تذکر شما مبنی بر توجه به موضوعات اقتصادی، حتما این موضوعات در اولویت اول مجلس است.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام