پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری مطرح کرد
اهدای جهیزیه به ۱۵ زوج جوان نیازمند اراکی/ پیگیری حق الزحمه فرهنگیان شاغل و بازنشسته در دوران آموزش های مجازی
اهدای جهیزیه به ۱۵ زوج جوان نیازمند اراکی/ پیگیری حق الزحمه فرهنگیان شاغل و بازنشسته در دوران آموزش های مجازی

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب  در مجلس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در دیدار مردمی ،تعداد ۱۵سری جهیزیه و هرکدام به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال به زوج های جوان نیازمند اراکی اهدا شد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به جلسات و بازدیدها در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر با اهالی منطقه شهدا(کشتارگاه) اراک  در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به صورت چهره به چهره دیداری انجام گرفت و مشکلات مردم را جویا شدیم.

وی ادامه داد: در این دیدار مردمی که همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت؛ تعداد ۱۵سری جهیزیه و هرکدام به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال به ۱۵ زوج جوان نیازمند اراکی اهدا شد.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر کنگره "زنان شهید، جانباز، آزاده استان مرکزی"  در محل استانداری برگزار شد.

وی به بازدید از روستاهای هزاوه ،مهرآباد و داین در جهت رفع مشکلات مردم این مناطق اشاره و مطرح کرد:درملاقات های مردمی با کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی و حوزه علمیه الزهرا(س) دیدار شد همچنین؛جلسه ای با رئیس و اعضای هیئت غریق نجات استان مرکزی برگزار کردیم؛دیدار مردمی با جمعی از شهروندان و نمازگزاران مسجد جلالی اراک برگزار شد و در حاشیه این نشست مردم به بیان مسائل و مشکلاتشان پرداختند.

آصفری با اشاره به دیدار با اهالی خیابان مولوی در ادامه تصریح کرد: در ادامه ملاقات ها،با جمعی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته بازدیدی انجام شد و موضوع نظارت بر اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان توسط آموزش و پرورش،پیگیری طرح دوفوریتی همسان سازی حقوق بازنشستگان و تبدیل شدن آن به قانون، بررسی و دنبال کردن حق الزحمه فرهنگیان شاغل و بازنشسته در دوران آموزش های مجازی، برقراری طرح مدیریت تعارض منافع در مجلس اهم مسائل مطرح شده در این دیداربود./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام