پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری مطرح کرد
بررسی مشکلات روستای توریستی و گردشگری وفس/ مشکلات اینترنت ضعیف و شبکه شاد برای دانش آموزان روستاها
بررسی مشکلات روستای توریستی و گردشگری وفس/ مشکلات اینترنت ضعیف و شبکه شاد برای دانش آموزان روستاها

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرماندار کمیجان و مسئولان شهرستانی از روستای توریستی و گردشگری وفس بازدید انجام شد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به جلسات و بازدیدها در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: به منظور پیگیری مسائل و مشکلات به همراه فرماندار کمیجان و چند تن از مسئولان از روستای تکیه کمیجان  بازدید انجام شد و از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفتیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که نسبت به تعویض شبکه آبرسانی روستا و ترمیم و احیای قنوات در این روستا اقدامات لازم به عمل آید.

نماینده مردم  اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از روستای وفس، مطرح کرد:  به همراه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان، فرماندار کمیجان و مسئولان شهرستانی ادارات جهاد کشاورزی، راهداری، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، آبفا و توزیع برق از روستای توریستی و گردشگری وفس بازدیدی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید مشکلات شبکه آبرسانی روستا، اصلاح طرح هادی، مشکلات حوزه گردشگری، بهسازی معابر و ساخت سالن فرهنگی و ورزشی از سوی دهیار و شورای اسلامی روستا مطرح شد و این موارد با حضور مسئولان حاضر در جلسه پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

آصفری تاکید کرد: همچنین در این جلسه تعدادی از فعالان عرصه گردشگری به بیان مشکلات خود در این حوزه  پرداختند و در ادامه اهالی روستا خواستار ایجاد گشت انتظامی در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات در منطقه گردشگری وفس بودند و مقرر شد این امر در شورای تامین پیگیری شود.

وی با اشاره به بررسی مشکلات روستاهای سمقاور، فرک، چالمیان، فضل آباد، فتح آباد و روشنایی خاطرنشان کرد: مشکلات کیفیت آب شرب روستایی و شبکه های فرسوده انتقال آب داخلی، مشکلات حاصل از محدودیت در بازنگری طرح هادی روستایی به خصوص بهینه سازی معابر روستایی، مشکلات حاصل از شبکه اینترنت ضعیف و شبکه شاد برای دانش آموزان و مشکلات حاصل از عدم آسفالت مناسب، تعریض جاده های مواصلاتی بین روستایی از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه  مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ رسیدگی به امور فوق الذکر در دستور کار مسئولان شهرستان قرار داده شد.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با  بسیجیان، مطرح کرد: در جلسه ای که با بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهر کمیجان برگزار شد، ضمن بررسی و بیان مسائل و مشکلات کمیجان، موضوع  تسهیل روند بوروکراسی های وقت گیر و اشتغال جوانان تبادل نظر شد.

آصفری ادامه داد: در ادامه این نشست به ضعف سامانه های اداری در صدور مجوز برای اشتغال جوانان، نبود بعضی از دستگاه های خدمات رسان در این شهر و متغیر بودن قوانین جاری، عدم حمایت از مشاغل جدید در راستای افزایش و حمایت از تولید، افزایش بودجه اجتماعی در حوزه شهرستان،گلایه مندی از برخی  مدیران شهرستانی به دلیل عدم  روحیه جهادی در پیگیری امور اشاره شد و راهکارهای رفع آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به جلسه با امام جمعه کمیجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر و تعدادی از فعالان فرهنگی و ائمه جماعات، مطرح کرد: در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی این شهرستان در خصوص دغدغه های مردم و جوانان و مشکلات موجود و راه حل ها بحث و تبادل نظر شد.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس در ادامه تصریح کرد: در این نشست ضمن ارائه گزارشی به اقدامات موثر مجلس در مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه اشاره شد و  با پیگیری های صورت گرفته در مجلس و همت جهادی مدیران و مسئولین این مشکلات تا حد امکان مرتفع خواهد شد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام