پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در خانه ملت
طرح ملی مسکن گام بلند دولت در توزیع عادلانه منابع است
طرح ملی مسکن گام بلند دولت در توزیع عادلانه منابع است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ملی مسکن گام بلند دولت به خصوص وزارت راه و شهرسازی در توزیع عادلانه منابع است.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه در بازدید از برخی مناطق حاشیه نشین اراک در جمع خبرنگاران، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای اجرای بهینه طرح اقدام ملی در استان مرکزی به خصوص شهر اراک استفاده شود.
وی ادامه داد: زنجیره کاملی از زمین، مجوزهای ساخت و تسهیلات پشتیبان برای تولید مسکن باید در طرح اقدام ملی در جریان باشد تا این کار به صورتی شایسته و بدون کاستی‌ اجرا شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طرح ملی مسکن، متقاضیان با ۴۰۰ میلیون ریال آورده و یک میلیارد ریال تسهیلات صاحب خانه می‌شوند، بنابراین باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق زودهنگام این طرح استفاده شود.
آصفری بیان کرد: در نقشه جامع و تفصیلی شهر اراک باید نسبت به محلات قنات ناصری، ولی‌آباد و صالح آباد نگاه ویژه‌ای شود چرا که ساکنان این محلات از امکانات چندانی برخوردار نیستند و باید در دامنه شهری اراک در نظر گرفته شوند.
وی در خصوص صدور اسناد منازل استان ساکنان کوی امام علی(ع)، نیز گفت: اخذ اسناد تک برگی در اراضی دولتی یکی از مهم ترین وظایف ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها است که باید به همت این اداره کل در استان، شهروندان این محله موفق به اخذ سند تک برگی منازل خود شوند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی مقاوم سازی منازل کوی امام سجاد(ع) و ولیعصر(عج) اراک، تسریع در راه‌اندازی قطار شهری مهاجران- امیرکبیر، جذب اعتبارات دولتی برای ساماندهی بافت فرسوده، جذب اعتبارات لازم برای ساماندهی معابر نقاط حاشیه‌نشین اراک از دیگر مطالبات مردم اراک و دیگر نقاط استان مرکزی است که باید با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شود.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام