پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری مطرح کرد
بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات کوی سجادیه اراک با حضور مردم و مسئولین/ عیادت از بیماران بیمارستان ولیعصر(عج) اراک
بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات کوی سجادیه اراک با حضور مردم و مسئولین/ عیادت از بیماران بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب  در مجلس شورای اسلامی گفت:اهالی کوی سجادیه اراک به صورت چهره به چهره با مسئولین دیدار کرده و به بیان مسائل و مشکلات این منطقه پرداختند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،به جلسات و بازدیدها در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به بیماران از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک بازدیدی به عمل آمد.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: به همراه دکتر محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مسئولین بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، از بیماران نیز عیادت کردیم.

آصفری ادامه داد:در این بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ؛با همراهان بیماران گفتگو و نسبت به پیگیری مشکلات مردم و رفع آنها  همچنین از نحوه خدمات دهی پرسنل بیمارستان پرس و جو شد.

آصفری با اشاره به جلسه بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات کوی سجادیه اراک(باغ خلج) با حضور مردم و مسئولین، تاکید کرد:روز دوشنبه ۶بهمن ماه  جلسه ای با حضور امام جماعت مسجد امام سجاد(ع)، شهردار منطقه ۳، معاون راه و شهرسازی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲،  مدیر توزیع برق منطقه ای اراک، معاون فرماندار و در مکان مسجد امام سجاد (ع) کوی سجادیه برگزار شد،جمعی از اهالی این محل به صورت چهره به چهره با مسئولین دیدار کردند و به بیان مسائل و مشکلات این منطقه پرداختند .

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:در ادامه این نشست؛مسئولین به ارائه برنامه ها و راهکارهای خود به جهت مرتفع کردن مسائل و مشکلات کوی سجادیه نکاتی را بیان کردند و بنده از مسئولین خواستم تا هرچه سریعتر نسبت به عملیاتی کردن این راهکارها اقدامات لازم را به عمل آورند.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به دیدارهای دفتر ارتباطات مردمی در حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی، دیدار با دهیاران روستاهای خیرآباد و گاوخانه،جلسه با اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر استان مرکزی ،دیدار با جمعی از هنرمندان استان مرکزی،دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه های اراک ،جلسه با جمعی از سازندگان مسکن اراک، ازجمله دیدار ها و ملاقات های مردمی در دفتر کار بنده بود./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام