پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری خبر داد
کیفیت آب شهرستان اراک در نشستی با مسئولان استان پیگیری شد/تسریع در تکمیل تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک
کیفیت آب شهرستان اراک در نشستی با مسئولان استان پیگیری شد/تسریع در تکمیل تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس گفت:کیفیت آب شهرستان اراک و روستاهای شمال این شهر با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولین شهرستان بررسی شد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات و بازدیدها در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خود ،گفت:کیفیت آب شهرستان اراک در نشستی با حضور مسئولان استان در این حوزه پیگیری شد.

وی افزود:کیفیت آب شهرستان اراک و روستاهای شمال این شهر با حضور "آمره ای" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، "عرفانی نسب" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولین شهرستان بررسی شد.در این نشست مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی توضیحاتی را در خصوص کیفیت و چگونگی تامین آب شهرستان اراک ارائه کرد.

نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به موضوع همگن سازی کیفیت آب اراک تاکید و ادامه داد: در این جلسه مقرر شد زمینه برخورداری تمامی نقاط شهرستان  اراک از آب سد کمال صالح فراهم شود و  منابع این طرح از طریق وزارت نیرو تامین می شود تا هرچه سریعتر مشکلات آب در اراک و روستاهای شمال این شهر به صورت ریشه ای حل شود.

آصفری  به تسریع در تکمیل پروژه فاضلاب شهری اراک اشاره و مطرح کرد:در این نشست مقرر شد از ۷ نقطه شهری اراک به صورت تصادفی پارامترهای سختی آب ،نیترات و EC سنجیده و در دو هفته آینده نیز این فرایند تکرار و گزارش دقیقی از آن به دفتر بنده ارسال شود.

وی در ادامه مطرح کرد: مدیر عامل آبفای استان مرکزی نیز در این نشست مکلف شد نسبت به پروژه آبرسانی شهرستان اراک و روستاهای شمال اراک هرچه سریعتر اقدامات لازم را به عمل آورد.

آصفری با اشاره به سلسله بازدیدها از تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک، تاکید کرد:به همراه "مرزبان" مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی و پیمانکاران پروژه  از روند پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح سنجان بازدید شد.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرعت گرفتن تکمیل این پروژه در ماه های اخیر بسیار رضایت بخش است ؛منابع مالی این پروژه با پیگیری های اینجانب تامین شده است و مشکلی در بحث اعتبارات برای تکمیل پروژه وجود ندارد و امید است این پروژه پس از سالیان متوالی هرچه سریعتر مورد بهره برداری شهروندان  قرار گیرد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام