پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
با حضور نمایندگان آصفری
مشکلات روستاهای حسین آباد و بغدادی پیگیری شد
مشکلات روستاهای حسین آباد و بغدادی پیگیری شد

مشکلات روستاهای حسین آباد و بغدادی روز پنجشنبه (۲ بهمن) با حضور نمایندگان دفتر محمد حسن آصفری نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان استانی ، شهرستانی و محلی پیگیری شد.


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،در این نشست که مسئولان ادارات میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری،راه و شهرسازی، آب و فاصلاب ،مدیریت پسماند،جهاد کشاورزی،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،فناوری اطلاعات، بخشدار مرکزی ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی این دو روستا حضور داشتند ،مشکلات و مسائل دو روستای حسین آباد و بغدادی مورد بررسی قرار گرفت.
ضرورت بازنگری در طرح هادی روستایی،قیر رایگان برای روکش آسفالت معابر روستایی،تسهیل در صدور مجوز برای ساخت و ساز اهالی،احیای قنوات،نگاه ویژه به روستای حسین آباد برای تبدیل به قطب گردشگری،حل مشکل اینترنت در بحث آنتن دهی،آب شرب روستا،نصب علائم راهنمایی و رانندگی،تقویت خدمات رسانی شهرداری،درخواست الحاق به بخشداری و مشکل آب شرب روستا از مهم ترین خواسته های اهالی روستای حسین آباد بود که از طرف دهیار این روستا مطرح شد.
در این نشست دهیار روستای بغدادی نیز حل مشکل شانه خاکی هر دو روستا،رفع بوی فاضلاب،نبود علائم راهنمایی و رانندگی،حریم رودخانه ،مسائل مربوط به جهاد کشاورزی و پسماند روستایی را از مهم ترین دغدغه های اهالی این روستا عنوان کرد.
نماینده سفره خانه داران این دو روستا نیز گفت:۳۱ سفره خانه سنتی در این دو روستا مستقر است که بیش از ۵۰۰ نفر در این واحد ها فعالیت داشته اند اما با شیوع ویروس کرونا تمامی این سفره خانه ها تعطیل و کارکنان آن ها بیکار شده اند .
وی ادامه داد:با توجه به حجم بالای اشتغال در سفره خانه های سنتی این دو روستا انتظار می رود مسئولان امر نسبت به بازگشایی و چاره اندیشی برای این مراکز تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
نمایندگان دفتر آصفری نیز در این نشست خاطر نشان کردند تا با هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیر های لازم تا حد توان مشکلات این دو روستا را پیگیری و مرتفع نمایند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام