پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
امیرآبادی قرائت کرد
تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/تذکر ۴۳ نماینده در مورد لزوم تروریست خواندن ارتش آمریکا توسط رسانه‌ها
تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/تذکر ۴۳ نماینده در مورد لزوم تروریست خواندن ارتش آمریکا توسط رسانه‌ها

عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، یکم بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی  تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر علیرضا زندیان نماینده بیجار به وزیر صمت؛ لزوم نظارت بر تخلفات بانک صنعت و معدن در عدم اجرای قرارداد با شرکت اسب آهنین آریا پس از 12 سال، همچنین به وزیر بهداشت؛ لزوم تسریع در تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قرارداد کار معین و پرسنل تیم سرآمد پزشک خانواده، همچنین تذکر این نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تسریع در رفع مشکلات برنامه شاد.

- تذکر سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر ارتباطات و فناوری؛ لزوم توسعه شبکه مخابراتی در آبادان، همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رسیدگی به نحوه واگذاری اراضی ملی توسط اداره منابع طبیعی در شهرستان آبادان.

- تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران به همراه فداحسین مالکی نماینده زاهدان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب و ایمن سازی جاده ها و ایجاد امکانات مطلوب و با کیفیت در مناطق مرزی برای رونق تولید اشتغال در این مناطق.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای تعاون و جهاد کشاورزی؛ ضرورت اجرای قانون معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کشاورزان و کارفرمایان کارگاه های کشاورزی، همچنین تذکر به وزیر ورزش و جوانان؛ لزوم پرداخت 2 میلیون یورو دریافتی از اموال بازنشستگان به صورت یورو یا نرخ روز ارز، همچنین به رئیس جمهور؛ ضرورت پرداخت طلب 2 میلیون یورویی بازنشستگان توسط وزارت ورزش به صورت یورو و یا نرخ روز ارز، همچنین تذکر به وزرای جهاد کشاورزی و صمت؛ ضرورت جلوگیری از ایجاد فضای رانتی، امضای طلایی و ویژه خواری در مجموعه تحت مدیریت، تذکر به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت نظارت دقیق بر عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام، همچنین تذکر به وزرای ارتباطات، اقتصاد و صمت؛ ضرورت تسریع در اتصال سامانه انبارها به سامانه جامع تجارت برای جلوگیری از تخلفات، تذکر به وزرای نفت و ارتباطات؛ ضرورت افزایش سهمیه نفت سفید عشایر اصفهان.

- تذکر فاطمه رحمانی نماینده مشهد و کلات به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم کنترل و نظارت بر محتوای پیام رسان شاد.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان و خنداب به رئیس جمهور؛ لزوم توجه به مشکل آلودگی هوای اراک و جلوگیری از مصرف مازوت در نیروگاه های شازند و اراک، تذکر به وزیر نیرو؛ لزوم تسریع در رفع مشکل آب شهر اراک و روستاهای شمال شهرستان، همچنین تذکر این نماینده به همراه 40 نماینده به وزیر بهداشت؛ لزوم توجه به حقوق نیروهای خدماتی روزمزد، پیمانی و قراردادی بیمارستان های کشور در ایام کرونا.

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان به همراه 3 نماینده به وزیر نیرو؛ لزوم اصلاح قیمت بالای آب بهای زمین های زراعی و نخیلات استان بوشهر و تثبیت قیمت سال گذشته.

- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم رسیدگی به امکانات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شهرستان خمین.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا به همراه تعدادی از نمایندگان به وزیر بهداشت؛ لزوم رسیدگی به مشکلات جمعیت هلال احمر در مناطق محروم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا.

- تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزرای نفت و نیرو؛ لزوم جلوگیری از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه ها به منظور کاهش آلودگی هوا.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 42 نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ لزوم تروریست خواندن ارتش آمریکا توسط رسانه ها براساس قانون ضرورت اجرای اقدامات متقابل در برابر استکبار.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام