پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری مطرح کرد
بررسی مشکلات مربوط به نیروی انتظامی استان مرکزی در جلسه با سردار مفخمی
بررسی مشکلات مربوط به نیروی انتظامی استان مرکزی در جلسه با سردار مفخمی

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در راستای رسیدگی به مشکلات پرسنل ناجا و خانواده های ایشان، پیگیری های لازم در کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی ادامه خواهد یافت.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت ،با اشاره به دیدارها  وبازدیدها در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خود، گفت: با سردار مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی دیدار و گفتگویی انجام شد و در این دیدار سردار مفخمی ضمن بیان مسائل و مشکلات مربوط به نیروی انتظامی استان مرکزی و با توجه به عضویت بنده  به عنوان تنها نماینده استان مرکزی در کمیسیون تلفیق بودجه، خواستار اصلاح اعتبارات ناجا در بودجه سال ۱۴۰۰ شد.

آصفری در ادامه افزود: به جهت رسیدگی به مشکلات پرسنل ناجا و خانواده های ایشان، پیگیری های لازم در کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای استوه بخش خنداب، مطرح کرد: جهت بررسی و پیگیری مشکلات روستای استوه با دهیار و اعضای شورای اسلامی  این روستا که  از توابع شهرستان خنداب است ،دیدار و گفتگویی انجام شد.

وی ادامه داد: در این دیدار حاضرین در جلسه به بیان مسائل و مشکلات روستای_استوه پرداخته و قرار شد درخصوص زیرسازی ۷ کیلومتر جاده از استوه به حصار، مشکل اینترنت و مخابرات روستا، تعریض پل ورودی روستا، جابجایی موتور آب ابتدای روستا، ابتیاع یک دستگاه آمبولانس از وزیر بهداشت پیگیری هایی انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به برخی دیدارها به همراه ملاقات مردمی در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه اشاره و خاطرنشان کرد:جلسه با مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی ،دیدار با دهیار و شورای اسلامی روستای حسین آباد،دیدار با مدری کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی،دیدار با "علی زند" قهرمان جهان و عضو تیم ملی کاراته،جلسه با تعدادی از نمایندگان کارکنان تبصره 4 علوم پزشکی اراک،جلسه به اعضای اتحادیه خبازان اراک،دیدار با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی،دیدار با رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ازجمله جلسات و دیدارها در حوزه انتخابیه بود.

وی ادامه داد: همچنین؛ جلسه با رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی شعبه مرکزی کشور،دیداربا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی،دیدار با نماینده فرهنگیان منطقه میلاجرد و دهیار روستای نهرپشته، ،جلسه با اعضای شورا و دهیار روستای چقا به همراه مدیر کل امور اداری و مالی استانداری از دیگر دیدارها در حوزه انتخابیه اراک بود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام