پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری مطرح کرد
شوراها تحت نظارت مستمر قرار می گیرند
شوراها تحت نظارت مستمر قرار می گیرند

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت:طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها ضمن مبارزه با فسادهای  مالی از حجم بالای دستگیری های اعضای شوراها پیشگیری می کند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نقش مثبت طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ها در جلوگیری از تخلفات مالی گفت: با تصویب این طرح در مجلس نظارت پیشینی و پسینی بر شوراها صورت خواهد گرفت به گونه ای که بر سوابق، عملکرد و کارایی اعضای شوراها نظارت می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها ادامه داد: قانون انتخابات شوراهای اسلامی و روستاها به گونه ای اصلاح شده تا نظارت بر شوراها مستمر باشد در حالی که تاکنون کمیته ای برای نظارت برعملکرد شوراها نداشته ایم.

وی افزود: کمیته حل اختلاف جدیدی در خصوص شوراها تشکیل می‌شود که ضمن تغییر تعداد اعضا و ادامه دار بودن نظارت بر شوراها این کمیته مانند قبل فقط پیگیر اختلافات مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا با فرمانداری ها نیست بلکه بر عملکرد،رفتار و مصوبات شوراها نظارت خواهد داشت تا شاهد حجم بالای دستگیری های ناشی از تخلفات اعضای شوراها نباشیم.

آصفری بیان کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در پیشگیری از اتفاقاتی که منجر به مشکلات کنونی شوراها شده موثر است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام