پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
رسانه ملی فضای تبلیغات را برای کاندیداهای ریاست جمهوری مهیا کند
رسانه ملی فضای تبلیغات را برای کاندیداهای ریاست جمهوری مهیا کند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی باید فرصت‌های لازم را در انتخابات ریاست جمهوری به کاندیداها بدهد تا به ارائه برنامه های خود بپردازند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، به ارائه برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی اشاره کرد و گفت: رسانه ملی مورد اعتماد مردم قرار دارد و قطعا فرصت خوبی تلقی می‌شود تا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تجربه‌های خوبی از مناظرات سال‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی وجود دارد، اما باید کاندیداهای انتخاباتی از سیاه نمایی‌ها پیشگیری کنند، در حقیقت کاندیداها نباید روی اعتقادات مردم پا بگذارند تا به اهداف خود برسند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداها باید وعده‌هایی را بدهند که توان عملیاتی کردن آنها را داشته باشند و بایستی مطالب به صورت واقعی و منطقی بیان شود و همچنین  توانایی‌های کشور را بسنجند و پس از آن برنامه های خود را ارائه دهند و نباید بدون اینکه از اختیارات رئیس جمهور در جریان باشند مواردی را بیان کنند که توانایی اجرای آن را داشته باشند.

وی اظهار کرد: کاندیداها برنامه‌های خود را در حوزه‌های گوناگون اعم از اقتصاد، سیاست، اجتماع و امثالهم با واقعیت‌ها ارائه بدهند تا مردم استقبال کنند ضمن اینکه اگر رئیس جمهوری کم‌کاری کرده هم باید نقاط ضعف آن گفته شود که مردم در تصمیم‌گیری‌های بهترین انتخاب را داشته باشند.

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام