پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
جنگی بین ایران و آمریکا رقم نمی‌خورد/ واشنگتن متوجه توان دفاعی ایران است
جنگی بین ایران و آمریکا رقم نمی‌خورد/ واشنگتن متوجه توان دفاعی ایران است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بعید است آمریکایی ها دست به اقدام نظامی علیه ایران بزنند، آنها از توانمندی دفاعی ایران خبر دارند و می‌دانند اگر شروع کننده جنگ باشند، پایانش دست آنها نیست.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به توئیت اخیر وزیر امور خارجه که مزدوران صهیونیستی مواضع آمریکا در عراق را مورد هدف قرار می دهند تا جنگی بین ایران و آمریکا رخ دهد، گفت: بعید نیست صهیونیست ها و جریان وهابی عربستان سعودی دست به چنین اقداماتی بزنند چرا که از اتحاد، انسجام و همبستگی بین ملت ایران و عراق خیلی ها عصبانی و ناراحت هستند و علاقه دارند بین ملت ایران و عراق اختلاف بیاندازند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید متوجه باشند این گونه رفتارها نمی تواند خللی در اتحاد و انسجام بین ملت ایران و عراق ایجاد کند، رابطه ملت ایران و عراق دیرینه است و جنگ تحمیلی هم نتوانسته اتحاد بین دو ملت را تحت تاثیر قرار دهد.

آصفری در ادامه گفت‌وگو با احتمال جنگ بین ایران و آمریکا پرداخت و گفت: بعید است آمریکایی ها دست به اقدام نظامی علیه ایران بزنند، آنها از توانمندی دفاعی ایران خبر دارند و می‌دانند اگر شروع کننده جنگ باشند پایانش دست آنها نیست.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: از این رو بعید می دانم دولت آمریکا در روزهای پایانی هم ریاست جمهوری ترامپ دست به اقدام جنگ طلبانه علیه جمهوری اسلامی ایران بزند، چرا که  مردم آمریکا چنین خواسته ای ندارند و پذیرای جنگ جدید نیستند، با این حال آمریکایی ها باید بدانند توانمندی ایران به قدری بالا است که  می تواند پایگاه های آمریکا در هر نطقه در خاورمیانه را مورد هدف قرار دهد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام