پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به تجمع عظیم مردم عراق در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس
اخراج نظامیان ایالات متحده؛ مطالبه جدی مردم عراق
اخراج نظامیان ایالات متحده؛ مطالبه جدی مردم عراق

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: مردم عراق به دنبال این هستند تا نظامیان آمریکایی از کشورشان اخراج شوند و این از مطالبات جدی آنها به شمار می‌رود.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به راهپیمایی عظیم مردم عراق اشاره کرد و گفت: حضور نظامیان آمریکایی در عراق به دلیل اهمیت اقتصادی بالایی این کشور است وگرنه سردمداران ایالات متحده دلسوز عراقی‌ها نیستند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال چپاول منابع نفتی عراق هستند و همچنان هیچ بهانه‌ای برای حضورشان در این کشور وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکایی‌ها با پرورش گروه‌های تکفیری و اعزام آنها به کشورهای منطقه از قبیل عراق هدفی جز چپاول منابع این کشورها نداشتند و هیچ نیت خیری جز چپاول در ذهن سردمداران ایالات متحده متبادر نمی‌شود؛ بنابراین آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا اینکه عراق را تحت سیطره خود قرار دهند.

وی به مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی اشاره و اظهار کرد: مصوبه پارلمان عراق، دولت را ملزم به خروج آمریکایی‌ها از این کشور کرده و مطمئنا نظامیان آمریکا حضورشان درعراق غیر قانونی است و هیچ منفعتی برای عراقی‌ها ندارند، بلکه به دنبال ایجاد تنش در کشورهای همسایه عراق هستند.

آصفری با اشاره به راهپیمایی مردم عراق در سالروز شهدای مقاومت اشاره و تصریح کرد: مردم عراق با راهپیمایی خود یک بار دیگر از دولت کشورشان خواستند که باید مصوبه پارلمان عراق اجرایی شود و اگر این کار صورت نگیرد کشور عراق متضرر خواهد شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام