پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در تذکر شفاهی مجلس
رئیس جمهور به وعده خود در خصوص قطع سوخت مازوت نیروگاه شازند عمل کند
رئیس جمهور به وعده خود در خصوص قطع سوخت مازوت  نیروگاه شازند عمل کند

نماینده مردم شریف اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی امروز خود (۱۰دی) در خانه ملت بخش عمده ای از آلودگی هوای اراک را استفاده سوخت مازوت از سوی نیروگاه حرارتی شازند عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور به وعده خود در خصوص قطع سوخت مازوت و افزایش سهمیه گاز این واحد نیروگاهی  عمل  کند.


محمدحسن آصفری همچنین در نطق پیش از دستور خود به گزارش تفریق بودجه که از سوی دیوان محاسبات به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است اشاره کرد و گفت: ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو سرمایه ملت برای واردات کالا از کشور خارج شده که تنها ۶ میلیارد یورو کالا وارد و مشخص نیست که این کالاهای وارداتی در زمره کالاهای اساسی باشند .
وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه نسبت به راستی آزمایی کالاهای وارداتی و تعیین تکلیف ۹ میلیارد یورو ارز بازنگشته به کشور با قدرت ورود کند.

آصفری همچنین خطاب به رئیس بانک مرکزی گفت:بانک ها با سودهای چشمگیر و تسهیلات با رقم پایین، جان مردم را به لب رسانده و اعتبارات ملی را در قالب تسهیلات میلیاردی به افراد خاص پرداخت کرده و نه تنها برای بازپرداخت آن تسهیلات اقدامی نمی کنند ،بلکه تمامی فشارها و اعمال قانون ها از جمله مصادره کالاها را برای افرادی اجرا می کنند که وام های ۴ یا ۵ میلیونی دریافت کرده اند.
وی همچنین خطاب به وزیرجهاد کشاورزی گفت:به وعده خودتان در خصوص خریدکشمش باغداران شهرستان خنداب اقدام کنید.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام