پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با تأکید بر اجرای مصوبات مجلس از سوی رئیس‌جمهور
آصفری با تأکید بر اجرای مصوبات مجلس از سوی رئیس‌جمهور:
آصفری با تأکید بر اجرای مصوبات مجلس از سوی رئیس‌جمهور:

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس معتقد است آسیب عدم اجرای مصوبات مجلس از سوی دولت چه در داخل و چه در خارج از کشور نشان از دوگانگی میان دو قوه دارد که آسیبی برای کشور محسوب می‌شود.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو باخبرگزاری خانه ملت ،با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای قوانین مصوب مجلس، گفت: وظیفه دولت اجرای قوانین مجلس است اما در اجرای این امر خلاف قانون عمل می کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه از رئیس جمهور که ادعای حقوقدانی دارد توقع بی توجهی به قوانین را نداریم، اظهار داشت: حتی قانون بد هم خوب است و باید اجرا و در صورت نیاز اصلاح شود.

وی تأکید کرد: اگر دولت با قانونی مخالف است و آن را غیرقابل اجرا می داند باید پیشنهاد خود را به صورت لایحه بدهد تا اصلاح شود اما عدم اجرای قوانین خلاف قانون، شأن و جایگاه رئیس جمهور است.

آصفری در ادامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور موظف به اجرای کامل قوانین بوده و نباید از تعامل مجلس سوءاستفاده کند، بیان داشت: اگر نمایندگان سوال و استیضاح رئیس جمهور را دنبال می کردند شاهد این کوتاهی رئیس جمهور نبودیم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عدم اجرای مصوبات مجلس، اثر منفی در داخل و خارج داشته و نشان از دوگانگی در کشور است همچنین گاهی باعث تفسیر قوانین به نفع دولت می شود که اشتباه است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام