پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به اظهارات وزرای خارجه انگلیس و آلمان:
موضع‌گیری علیه اقدامات برجامی ایران سیاستی نخ نما شده است
موضع‌گیری علیه اقدامات برجامی ایران سیاستی نخ نما شده است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: موضع گیری غربی ها علیه اقدامات برجامی ایران سیاستی نخ نما شده است.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات برجامی وزرای خارجه انگلستان و آلمان مبنی بر اینکه ایران آخرین فرصت برای نجات برجام را از دست ندهد، گفت: این نوع موضع گیری ها از سوی غربی ها نخ نما شده است.

نماینده مردم اراک، خندب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی اروپایی ها در مواجهه با ایران اسلامی نقش پلیس خوب را ایفا می کنند و آمریکایی ها نقش پلیس بد که این امر نشان از هماهنگی و همکاری بین آنها برای منزوی کردن کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها می خواهند بدون عمل به تعهدات برجامی‌شان، ایران را از توسعه برنامه هسته ای بازدارند، ادامه داد: این مهم در حالیست که اروپایی ها باید بدانند ایران بازگشت به عقب نخواهد داشت و اگر قرار باشد کسی مواخذه شود، اروپا و آمریکایی ها هستند که به تعهداتشان عمل نکردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابراین باید اذعان کرد چنین اظهارات و صدور بیانه هایی اهمیت ندارد و نمی تواند موجب شود ایران درصدد مطالبه گری و تامین منافع ملی در برجام نباشد.

آصفری با تاکید بر اینکه هر چقدر زمان بگذرد، ایران تصمیماتی خواهد گرفت که به نفع غربی ها نخواهد بود، تصریح کرد: به عبارتی پس از گذشت دو ماه از فرصتی که برای اروپایی ها در راستای تحقق تعهداتشان ایجاد شده، مجلس دولت را ملزم به اقدامات بزرگتری خواهد کرد که بدون شک پذیرش پروتکل های مختلف از سوی ایران را میسر نخواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین اروپایی ها باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند و بجای صدور بیانه هایی تهدید آمیز، درصدد اجرای تعهداتشان باشند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام