پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
منطق در بودجه ۱۴۰۰ حاکم نیست
منطق در بودجه ۱۴۰۰ حاکم نیست

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان  با  بیان  اینکه منطق در بودجه حاکم نیست،گفت: تصویب قانون متوازن به ضرر استان‌هایی است که فقط اسم توسعه یافتگی را یدک می‌کشند، نمونه بارز آن استان مرکزی است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت ، اظهار کرد: متأسفانه منطق در بودجه حاکم نیست و تنها شاهد چانه‌زنی هستیم و نمی‌توانیم استان مرکزی را با استان‌های چون البرز، قم و تهران مقایسه کنیم به دلیل اینکه همه می‌دانیم از لحاظ در شرایط یکسان قرار نداریم.

 نماینده  مردم اراک  در  مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب قانون متوازن به ضرر استان‌های مانند استان مرکزی است که بدون توسعه فقط اسم توسعه یافتگی را یدک می‌کشد و این در حالی که برخی از شاخص‌های توسعه یافتگی همانند آب آشامیدنی آموزش و پرورش به رفاه، بهداشت و… به شمار می‌روند، که البته متأسفانه در همین موارد هم در استان مرکزی مشکلات زیادی را شاهد هستیم.

آصفری خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای در استان  در آب آشامیدنی ، خانه بهداشت و مشکلات جدی دارند اما به رغم اقدامات خوبی که انجام شده در استان هنوز به جایگاه توسعه یافتگی فاصله بسیاری داریم.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان   در  مجلس یادآورشد: ادارات باید هزینه‌ها را کاهش دهند و در فروش و ارائه اموال منقول و غیر منقول و دقت کافی را داشته باشند تا بعداً با مشکلات عدیده‌ای روبرو نشوند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام