پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک ،خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد
در تخصیص بودجه ۱۴۰۰ شاهد لابی گری و چانه زنی هستیم
در تخصیص بودجه ۱۴۰۰ شاهد لابی گری و چانه زنی هستیم

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان گفت: تصویب قانون متوازن به ضرر استان‌هایی است که فقط اسم توسعه یافتگی را یدک می‌کشند، نمونه بارز آن استان مرکزی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،به نقل از خبرگزاری مهر ،نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ، ظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: متأسفانه منطق در بودجه حاکم نیست و تنها شاهد لابی گری و چانه‌زنی هستیم و نمی‌توانیم استان مرکزی را با استان‌های چون البرز، قم و تهران مقایسه کنیم به دلیل اینکه همه می‌دانیم از لحاظ در شرایط یکسان قرار نداریم.

وی افزود: تصویب قانون متوازن به ضرر استان‌های مانند استان مرکزی است که بدون توسعه فقط اسم توسعه یافتگی را یدک می‌کشد. برخی از شاخص‌های توسعه یافتگی همانند آب آشامیدنی آموزش و پرورش به رفاه، بهداشت و… به شمار می‌روند، که البته متأسفانه در همین موارد هم در استان مرکزی مشکلات زیادی را شاهد هستیم.

آصفری خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای در استان آب آشامیدنی و خانه بهداشت و مشکلات جدی دارند اما به رغم اقدامات خوبی که انجام شده در استان هنوز به جایگاه توسعه یافتگی فاصله بسیاری داریم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان بیان کرد: ادارات باید هزینه‌ها را کاهش دهند و در فروش و ارائه اموال منقول و غیر منقول و دقت کافی را داشته باشند تا بعداً با مشکلات عدیده‌ای روبرو نشوند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام