پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
محمد حسن آصفری تاکید کرد
تخصیص تسهیلات کم بهره دولت به جاورسیان
تخصیص تسهیلات کم بهره دولت به جاورسیان

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه خنداب و شهر جاورسیان و نقش ارزنده آنها در توسعه پایدار ، انتظار می رود دولت با تخصیص تسهیلات کم بهره در راستای حمایت از طرح های درآمدزای این منطقه حرکت کند.

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده شهرستان اراک، کمیجان و خنداب؛ صبح امروز محمد حسن آصفری در نشست با معاون عمرانی وزیر کشور که با هدف پیگیری مشکلات شهر جاورسیان برگزار شد با اشاره به نقش شهرستان خنداب در توسعه پایدار اظهار داشت: شهرستان خنداب یکی از مناطق خوش آب و هوای استان مرکزی به شمار می آید که اجرای طرح‌های گردشگری می تواند نقش مهمی را در توسعه پایدار آن ایفا کند.

وی افزود: شهرستان خنداب و شهر جاورسیان از جمله مناطق شهری نوپای استان هستند که انتظار می رود وزارت کشور با تخصیص تسهیلات کم بهره و با هدف اجرای طرح های درآمد زا حمایت گر آنان باشد.

گفتنی است در این نشست که با حضور محمد حسن آصفری،معاون عمرانی وزیر کشور، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر جاورسیان برگزار شد موضوعات دیگری نظیر اختصاص یک دستگاه کامیون سنگین اتش نشانی و یک دستگاه کامیون حمل زباله ۱۰ تنی  به منظور ارائه هرچه بیشتر خدمات شهری در جاورسیان مطرح گردید.

انتهای پیام/

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام