پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه بحرین
بحرین در جایگاهی نیست که بخواهد در خصوص برجام اظهار نظر کند
بحرین در جایگاهی نیست که بخواهد در خصوص برجام اظهار نظر کند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه بحرینی‌ها به خود اجازه دادند در خصوص مسائل ایران اظهار نظر کنند جای تعجب بسیار دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری ،به نقل از خبرگزاری خانه ملت،نماینده مردم شریف اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه بحرین مبنی بر اینکه «کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس آماده نشستن بر میز مذاکره با ایران و گفت‌وگو در مورد توافق هسته‌ای هستند» اظهار کرد: معاهده برجام مسئله‌ای نیست که بحرین بخواهد درباره آن اظهار نظری را داشته باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: حکام بحرین به جای اینکه بخواهند در رابطه با دیگر کشورها اظهار نظرهایی را مطرح کنند، بهتر است برای حل مشکلاتشان فکر اساسی داشته باشند ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم را دارد تا برای مرتفع کردن مشکلات بحرین به کمک این کشور همت خود را به کار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معاهده برجام یک موضوع بین‌المللی بوده و جز وظایف گروه 1+4 است و بحرین هم در جایگاهی نیست که بخواهد در این زمینه اظهار نظر کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اظهارات وزیر امور خارجه بحرین در خصوص برجام تعجب آور است؛ بالاخره این سوال وجود دارد بحرینی که حتی با ذره‌بین هم در نقشه جغرافیای جهانی دیده نمی‌شود چگونه به خود اجازه داده که چنین موضوعی را مطرح کند.

آصفری عنوان کرد: برجام موضوعی نیست که بحرین بخواهد در خصوص آن نظر بدهد و ارتباطی هم با بحرین ندارد و البته شاید با مطرح کردن چنین موضوعی بخواهد نقشی  را در معادلات منطقه‌ای ایفا کند که قطعا به واقعیت نخواهد پیوست.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام