پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
غربی ها باید حقوق غارت شده ملت ایران را جبران کنند
غربی ها باید حقوق غارت شده ملت ایران را جبران کنند

نایب رئیس  کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دوران بزن دررو و بدعهدی، تمام شده و غربی‌ها باید حقوق غارت شده ملت ایران را جبران کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،به نقل از خبرگزاری خانه ملت،نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به طرح قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اظهار داشت: با این طرح دیگر آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی اجازه نخواهند داشت از خویشتن داری جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر غربی‌ها دست از زیاده خواهی‌های خود بر ندارند، به خواسته های ایران تمکین نکنند و بخواهند حقوق جمهوری اسلامی ایران را رعایت نکنند، مجلس و دولت به سادگی از کنار رفتار اروپایی ها عبور نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس برای پیگیری حقوق و مطالبات ملت ایران مصمم هستند، اظهار داشت: تا زمانی که غربی ها دست از فشار بر ملت برندارند، تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران را کنار نگذارند و حقوق غارت شده ملت را پرداخت نکنند مطمئنا مجلس و دولت بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها استوار خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به جزئیات قانون مذکور گفت: در این قانون تاکید شده است که تولید اورانیوم غنی شده را به غنای 20 درصد برساند و اگر دولت برای تولید انرژی صلح آمیز و پاک نیاز به درصد بالایی داشته باشد مجلس مجوز لازم را صادر می کند.

آصفری در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه دیگر ایران اجازه بازرسی فراتر از قوانین آژانس بین المللی انرژی اتمی را نخواهد داد، بیان کرد: به کشورهای غربی 2 ماه فرصت داده شده است که تحریم ها علیه ایران را بردارند در غیراینصورت ایران دیگر به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرا نمی کند و به مرور زمان تا یک سال آینده سانتریفیوژ ها را تا رسیدن به هدف 190 هزار سو می رساند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: دوران بزن درو، بد عهدی غربی و دادن وعده های پوشالی گذشته است، این مجلس خواسته های مردم عملیاتی و اجرایی می کند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام