پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها
ایران برای انتقام در زمین طراحی شده صهیونیست ها بازی نمی کند/ اقدام مجلس، زنگ خطر برای غربی ها
ایران برای انتقام در زمین طراحی شده صهیونیست ها بازی نمی کند/ اقدام مجلس، زنگ خطر برای غربی ها

محمدحسن آصفری هدف صهیونیست‌ها را از ترور شهید فخری‌زاده در روزهای آخر ریاست‌جمهوری ترامپ، عصبانی کردن ایران و واکنش عجولانه مسئولان به این جنایت خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور حتم پاسخ این جنایت تروریستی را در زمان و فرصتی که خودش تعیین می‌کند، می‌دهد و به هیچ وجه در زمین طراحی‌شده آنها بازی نمی‌کند.

به گزلرش روابط عمومی  دفترمحمدحسن آصفری،به نقل از خبرگزاری ایکنا، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها،  درباره ترور شهید فخری‌زاده از سوی صهیونیست‌ها گفت: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی مسبوق به سابقه و امروز بزرگترین پرورش‌دهنده و تجهیزکننده گروه‌های تروریستی است که با چراغ سبز آمریکایی‌ها دست به چنین جنایاتی می‌زند. زیرا آنان مطمئن هستند اگر مصوبه‌ای علیه آنها در شورای امنیت سازمان ملل مطرح شود، آمریکایی‌ها آن را وتو می‌کنند و جلوی هرگونه محکومیت رژیم صهیونیستی را می‌گیرند. لذا آنها به پشتوانه این حمایت بی‌قید و شرط آمریکا همواره با خیال راحت و بدون نگرانی از برچسب تروریسم دولتی بارها این جنایات را انجام داده و می‌دهند.

وی افزود: تصور صهیونیست‌ها این است که با این اقدامات جنایتکارانه می‌توانند پیشرفت و توسعه علمی جمهوری اسلامی ایران را به ویژه در حوزه‌های هسته‌ای و دفاعی بگیرند اما اتفاقاً این اقدامات نشان‌دهنده استیصال آنها در مقابل رشد فزاینده علمی کشور و شکست‌هایشان در جبهه مقاومت طی سال‌های اخیر است. بی‌شک این جنایات انسجام و همبستگی مردم ایران را در مسیر پیشرفت کشور تقویت می‌کند و نخبگان علمی و شاگردان این شهید قطعاً راه ایشان را ادامه می‌دهند.

آصفری اظهار کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در مورد چنین جنایاتی از مواضع انقلابی و مقتدرانه خود در برابر این رژیم نامشروع دست برنمی‌دارد و همچنان این رژیم را یک غده سرطانی در منطقه و عامل اصلی بی‌ثباتی و ناامنی در جهان اسلام می‌داند و بر این مبنا محور مقاومت با قدرت و استحکام بیشتر از قبل در مقابل صهیونیست‌ها می‌ایستد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها یادآور شد: سکوت اروپایی‌ها و مجامع بین‌المللی بار دیگر استانداردهای دوگانه حقوق بشری در غرب را به اثبات رساند. این سکوت در حقیقت به معنی حمایت از این اقدام و مهر تأییدی بر آن است.

وی تأکید کرد: نکته تأسف‌آور آنکه اروپایی‌ها به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، ایران را به خویشتنداری و ندادن پاسخ دعوت می‌کنند که قطعاً چنین خواسته‌ای نامشروع و ظالمانه است. اروپایی‌ها بهتر است قبل از این کار، برای اینکه ثابت کنند در ادعای طرفداری از حقوق بشر صادق هستند، تروریسم دولتی اسرائیل را محکوم کنند.

آصفری درباره انجام چنین اقدام جنایتکارانه‌ای در روزهای آخر ریاست‌جمهوری ترامپ از سوی رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با انجام این کار جمهوری اسلامی ایران عصبانی شده و براساس احساس اقداماتی انجام می‌دهد اما به طور حتم پاسخ این جنایت تروریستی را در زمان و فرصتی که خودش تعیین می‌کند، خواهد داد و آمران و عاملان این جنایت را هرجا که باشند گرفتار می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: اگر صهیونیست‌ها به خیال پاسخ عجولانه ایران برای رسیدن به اهداف دیگر این عمل را انجام دادند، قطعاً دچار خطای محاسباتی آشکار شده‌اند و ایران به هیچ وجه در زمین طراحی‌شده آنها بازی نمی‌کند بلکه خود نوع و زمان بازی و نحوه پاسخ را مشخص می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره ضرورت توجه به مسئله نفوذ از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی گفت: این اقدام تروریستی مطمئناً ما را هوشیارتر می‌کند اما وظیفه دستگاه‌‌ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این است که محکم‌تر و هماهنگ‌تر با یکدیگر به شناسایی عوامل تروریستی اقدام کنند.

وی ابراز کرد: با توجه به پروتکل‌ها و توافق‌های بین‌المللی که پشت پرده برخی از آنها نفوذ و اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی در کشور است، باید دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کشور دقت و حساسیت بیشتری را برای حضور افراد وابسته به این توافقها در کشور داشته باشند. همچنین دستگاه دیپلماسی باید جلوی پروتکل‌ها و توافقهایی را که بویی از نفوذ دارد بگیرد و نگذارد کشور در مقابل اینگونه پروتکل‌ها، که می‌تواند به رخنه جریانات نفوذی بینجامد، متعهد شود.

آصفری درباره اقدامات و طرح‌های اخیر مجلس در حوزه مقابله با تحریم‌ها و تقویت فعالیت‌های هسته‌ای گفت: طر‌ح‌های اخیر مجلس برای برداشتن برخی از بندهای پروتکل الحاقی از جمله طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به مثابه بی‌پاسخ ماندن این جنایت تروریستی نیست و قطعاً پاسخ به این اقدام به موقع داده می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ابراز کرد: اقدامات اخیر مجلس زنگ خطر و هشداری برای غربی‌ها از جمله آمریکایی‌هاست تا بدانند ایران در مقابله با انواع تهدیدها و ترورها در توافقها و پروتکل‌های بین‌المللی به گونه‌ای عمل می‌کند که باعث پشیمانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود و آنها کاملاً متوجه خواهند شد که بابت تحریم و فشار حداکثری، ضربه به تأسیسات هسته‌ای، عمل نکردن به تعهدات و ترور باید هزینه سنگینی را پرداخت کنند.

آصفری در پایان اظهار کرد: آنها با این اقدام متوجه می‌شوند که نمی‌توانند برای همیشه از صبر راهبردی ایران سوء استفاده کنند و هر جنایتی را با کمترین هزینه انجام دهند. در واقع اقدام مجلس بالا بردن هزینه بی‌تعهدی طرف‌های مقابل است و این پیام را به غربی‌ها می‌دهد که دیگر دوران تعهد یک‌طرفه ایران تمام شده است.

 

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام