پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
این شهادت ها تاثیری در بنیه دفاعی ایران ندارد
این شهادت ها تاثیری در بنیه دفاعی ایران ندارد

محمدحسن آصفری در واکنش به ترور «محسن فخری زاده» و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت به خانواده این شهید، گفت: این چنین حوادث مسبوق به سابقه است و در طول چهل سال عمر انقلاب شاهد این نوع اقدامات تروریستی در داخل کشور بود

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا امروز بزرگترین حامی تروریست است، افزود: این رفتارهای تروریستی خللی در اراده و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند. ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل این نوع رفتارها مقاوم‌تر می‌شود.

آصفری یادآور شد: اگر جریان صهیونیستی فکر می‌کند که جمهوری اسلامی با این اقدامات دست از مبارزه با صهیونیست‌ها بر می‌دارد، فکر بیهوده و عبثی است. رژیم صهیونیستی با زدن فخری‌زاده‌ها نمی‌تواند تاثیری در بنیه دفاعی ایران بگذارد و با شهادت شهید فخری‌زاده‌ها مهندس‌های جوان همانند وی تربیت می‌شوند.

وی تاکید کرد: دستگاه امنیتی باید نسبت به شناسایی عوامل این جنایت اقدام کند و عاملان را به سزای اعمال ننگینشان برساند. مجموعه دفاعی کشور در مقابل این جنایت مستحکم‌تر و مقتدرتر می‌شود و این شهادت‌ها تاثیری در اراده نیروهای مسلح، بنیه دفاعی و ملت ایران نمی‌گذارد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام