پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
با همکاری یکدیگر می توانیم کرونا را شکست دهیم
با همکاری یکدیگر می توانیم کرونا را شکست دهیم

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که تنها زمانی می‌توانیم بر کرونا غلبه کنیم که دست به دست هم داده و پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری ،به نقل از خبرگزاری  ایسنا، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها،ضمن دعوت از مردم برای همراهی در اجرای محدودیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا بیان کرد: بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم به مردم دستور دهم، اما می‌خواهم از مردم خواهش کنم که بیماری کرونا را جدی بگیرند واقعیت این است که کرونا شوخی‌بردار نبوده و روزانه جان تعداد قابل توجهی از هموطنان ما را می‌گیرد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: بیماری کرونا امروز به یک مساله‌ جدی برای کشور و مردم تبدیل شده است و تا زمانی که همه مردم موضوع را جدی نگیرند نمی‌توانیم این بیماری را شکست دهیم. متاسفانه روز به روز آمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور در حال افزایش است. اگر به این مساله توجه نکنیم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم و پروتکل‌ها و محدودیت‌های ابلاغی را با جدیت دنبال کنیم.

آصفری در پایان تاکید کرد: تنها با همراهی یکدیگر می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام