پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
با حضور آصفری
بررسی مشکلات شهرستان خنداب
 بررسی مشکلات شهرستان خنداب

در شورای اداری خنداب با حضور آصفری نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس، مشکلات این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب در خصوص یکپارچه سازی اراضی دشت خنداب، مشکلات تولید کنندگان کشمش و تکمیل پروژه نیمه تمام جاده غرب قره چای و روکش آسفالت محور پل دوآب _ خنداب بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با توجه به اینکه 10 درصد کشمش کشور در شهرستان خنداب تامین می شود گفت: دولت ملزم به خرید توافقی و تضمینی این محصول از کشاورزان است و تعاون روستایی و وزارت جهاد ملزم  به خرید با قیمت مناسب شود تا کشاورزان نیز متضرر نشوند.

آصفری در ادامه افزود: همچنین قرار شد طرح های هادی روستایی که نیاز به اصلاح دارند و طرح هایی که نیاز به الحاق دارند نیز پیگیری شود.

او بر پیگیری و تسریع طرح روکش آسفالت جاده اصلی شهرستان خنداب نیز تاکید کرد و گفت: قرار شد 2 کیلومتر باقیمانده جاده غرب رودخانه قره چای تامین اعتبار و به زودی اجرایی شود.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان با توجه  به موقعیت کشاورزی منطقه افزود: کمبود تراکتور از جمله مشکلات  کشاورزان است که در جلسه ای که با معاون وزیر 2 روز قبل داشتیم  تخصیص ویژه ای برای این موضوع در نظر گرفتند.

در ادامه با حضور آقای آصفری نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی کلنگ احداث مدرسه 4 کلاسه در روستای گوره زار از توابع بخش قره چای شهرستان خنداب به زمین زده شد.

بازدید از اقامتگاه بوم گردی در روستای اناج از دیگر برنامه های آقای آصفری به شهرستان خنداب بود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام