پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
در راستای بررسی وضعیت بیماری کویید ۱۹ در کشور
نشست محمد حسن آصفری با مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد
نشست محمد حسن آصفری با مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی،ارزیابی،روند درمان بیماران و بررسی وضعیت بیماری کرونا در کشور با مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران دیدار کرد. 


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری ظهر امروزشنبه (۱۷آبان) نشست نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب با مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران و با هدف بررسی،ارزیابی، روند درمان و وضعیت بیماری کرونا در کشور برگزار شد.
وی در این نشست با اشاره به افزایش چشمگیر مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا درهفته های اخیر اظهار داشت :با این گستره از شیوع کرونا که شاهد آن هستیم هیچ گروهی مصون از ابتلا و تلفات از این بیماری نیست و متاسفانه با شروع موج سوم آنطور که باید توسط دولتمردان و قوای سه گانه جدی گرفته نشده و تدبیر مناسبی جهت کنترل بیماری اندیشیده نشده است.
وی ضمن ابراز نگرانی از روند افزایش این بیماری در کشورافزود: درهفته گذشته و بر اساس آمارهای رسمی و بطور متوسط روزانه ۴۰۰ بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند و متاسفانه در مجموع تا کنون بیش از ۳۴ هزار بیمار کویید ۱۹ فوت شده اند
محمد حسن آصفری ادامه داد :علی رغم تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمان کشور بعضا عدم رعایت پروتکل های درمانی و پیگیری های مجدانه برخی بیمارستانها موجب آسیب های جدی و نارضایتی مردم در بیمارستان ها گردیده که میبایست مراکز علوم پزشکی در سطح استانها نظارت دقیق تری بر روند درمان بیماران داشته باشند.
نماینده مردم شریف اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جذب پرستاران و کادر درمانی جدید و حل معضل نیروی انسانی در بیمارستانها خواستار تناسب حقوق و مزایای این قشر زحمتکش شد.
آصفری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای پزشکان و کادر درمان کشور بیان کرد: من و همکارانم در مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را جهت کمک به وزارت بهداشت ، در راستای درمان و مدیریت این بیماری بکار خواهیم بست و قطعا از تحمیل مسئولیت های اضافی و نامرتبط بر دوش این وزارتخانه جلوگیری خواهیم کرد.

در ادامه این نشست گزارشی از وضعیت اپیدمی توسط مدیران دانشگاه که حاکی از افزایش ناگهانی آمار مبتلایان و وضعیت نگران کننده سیر بیماری در کشور است ،ارائه شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام