پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
کرونا شوخی‌بردار نیست/باید تدابیر کارشناسانه‌تری اندیشیده شود
کرونا شوخی‌بردار نیست/باید تدابیر کارشناسانه‌تری اندیشیده شود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نمی‌توان با بی‌تفاوتی از کنار آمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا عبور کرد و باید تدابیر کارشناسانه‌تری برای کنترل این بیماری اندیشیده شود.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمد حسن آصفری،به نقل از خبرگزاری ایسنا، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهابا اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد مقابله با کرونا به منظور اتخاذ تدابیری برای کنترل این بیماری بیان کرد: بحث کرونا یک مساله‌ جدی است و ما روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به این بیماری و بالا رفتن تعداد فوت شدگان هستیم. آماری که روزانه منتشر می‌شود با در نظر گرفتن افرادی که در روستاها بعضا فوت شده و در آمار ذکر نمی‌شود، وحشتناک است.

وی در ادامه اظهار کرد: مساله‌ کرونا شوخی بردار نیست و نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. هم دولت و هم مردم باید این موضوع را جدی بگیرند. مراجعات به اداره‌ها باید به حداقل رسیده و برای انجام امور باید از ظرفیت بستر الکترونیکی استفاده کرد.

آصفری افزود: امروز شاهد هستیم که بعضی از خانواده‌ها داغدار جوان‌ها و سرپرست خانواده‌ها هستند. کادر درمانی کشور نیز تحت فشار قابل توجهی قرار دارند. از همین‌رو ادامه‌ این روند کشور را با آسیب‌ها و مشکلات جدی‌تری روبه‌رو خواهد کرد پس باید تدابیری اندیشیده شده تا مردم با جدیت پروتکل‌ها را دنبال کنند و دولت نیز حمایت‌های لازم را از مردم انجام دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در خیلی از کشورها آمار مبتلایان رو به کاهش است اما در کشور ما آمار روز به روز افزایش می‌یابد. این نشان می‌دهد که یک جای کار در کشور می‌لنگد و باید تدابیر کارشناسانه تری برای کنترل این بیماری اندیشیده شود.

آصفری در پایان گفت: اغلب مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند از سوی دیگر باید با افرادی که نسبت به پروتکل‌ها کم ‌توجه هستند برخورد شده و جرائم سختگیرانه‌ای در نظر گرفته شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام