پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
همکاری دولت و مردم می‌تواند کرونا را کنترل کند
همکاری دولت و مردم می‌تواند کرونا را کنترل کند

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که برنامه ریزی دولت برای کنترل این بیماری و تلاش و توجه مردم به تدابیر اندیشیده شده هر دو در کنار هم می تواند در کنترل این بیماری موثر واقع شود.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمد حسن آصفری، به نقل از خبرگزاری ایسنا،نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  با اشاره به بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا و تشدید آلودگی هوا در کلانشهرها، بیان کرد: بحث شیوع بیماری کرونا یک مسئله جدی است و نمی توان با بی تفاوتی از کنار آن عبور کرد. برنامه ریزی دولت برای کنترل این بیماری و تلاش و توجه مردم به تدابیر اندیشیده شده هر دو در کنار هم می تواند در کنترل این بیماری موثر واقع شود.

وی در ادامه اظهار کرد: توجه مردم به مسئولیت اجتماعی که برای مقابله با این بیماری بر عهده دارند و دنبال کردن جدی پروتکل های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. دولت نیز باید در بخش هایی که امکان دورکاری وجود دارد برای بازه زمانی کوتاهی این بستر را ایجاد کرده تا ترددها کاهش یابد.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: اما تعطیلی برخی از مشاغل نباید بهانه ای برای سفرهای تفریحی شده که این امر خود شیوع بیماری را تشدید می کند. اینکه صرفا دولت تصمیم گیری کند و مردم پروتکل ها و دستورالعمل ها را رعایت نکنند مشکلی حل نمی شود. مادامی که دولت و مردم بایکدیگر همکاری نداشته باشند ما به سادگی از این بیماری عبور نخواهیم کرد.

آصفری در پایان تاکید کرد: مردم باید مسئولیت اجتماعی خود یعنی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری را پذیرفته و با جدیت دنبال کنند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام