پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
بسیاری از مشکلات صنایع استان داخلی است
بسیاری از مشکلات صنایع استان داخلی است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب گفت: بسیاری از مشکلات صنایع استان مربوط به داخل استان و کشور است که با پیگیری مجدانه می‌توان مشکلات را حل و زمینه شکوفایی صنایع استان را فراهم کرد.


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس روز چهارشنبه ۲۳ مهر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهارداشت: مشکلاتی که در حوزه بدنه دولت است از سوی استاندار محترم و مشکلات حوزه قانونگذاری هم از طرف نمایندگان پیگیری شود تا بتوانیم گام بلندی در راستای احیای صنایع برداریم.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تحقق جهش تولید آمادگی دارند که موانع پیش روی بخش صنعت را برطرف کنند.
محمدحسن آصفری افزود: برخی از مشکلات صنایع در پرداخت مالیات و تامین اجتماعی است که باید طبق قانون انجام شود و نمی‌توان خارج از قانون انتظار داشت.
وی اظهار داشت: برخی مشکلات و موانع پیشروی بخش صنعت نیز باید از طرف هیات دولت برطرف شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: صنایعی در استان وجود دارند که در صورت تامین مواد اولیه قفل تولید آنها باز و چرخش تولید در آنها آغاز می شود،  بنابراین باید مشکلات آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.
آصفری افزود: باید قانونگذاری و مصوبات هیات وزیران به طور شفاف مطرح تا خروجی مورد نظر، راه گشا باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال بودجه کشور ۴۵۰ هزار میلیارد تومان است که ۲۰۰ هزار میلیارد تومان مربوط به حقوق کارکنان و بخشی برای طرح های عمرانی پیش بینی شده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۲۸ درصد سهام آذرآب اراک مربوط به بانک کشاورزی است و با وجود آنکه هر روز به سرمایه‌اش اضافه می‌شود هیچ اقدامی برای رفع مشکلات این شرکت انجام نمی‌دهد.
وی ادامه داد: باید مصوبات ستاد تسهیل ضمانت اجرایی داشته باشد تا تولید کنندگان نسبت به نشست و مصوبات آن امیدوار باشند.
نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان شد:استان مرکزی استان کارگری است و اگر نسبت به مشکلات این قشر بی توجه باشیم مشکلات را بیشتر می کند.
وی ادامه داد:با تحقیق در مورد فعالیت صنایع استان مشخص شد که مشکلات بسیاری از آنها داخلی است و یا در خود استان و یا رایزنی با دستگاه‌های ملی می توان این مشکلات را به حداقل رساند.
شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل و نمایندگان شرکت های ماشین سازی ،هپکواراک،واگن پارس،آذرآب ،لجور و اکسیر پویان به ایراد سخنرانی و بیان مشکلات خود پرداختند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام