پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
مطالبه‌گری نمایندگان از مسئولان نباید از گستره ادب خارج شود
مطالبه‌گری نمایندگان از مسئولان نباید از گستره ادب خارج شود

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری،به نقل از خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی درباره کاربرد ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان دولتی، بیان کرد: از نظر بنده بخشی از این امر به فضای مجازی بازمی گردد. امروز متاسفانه برخی از صفحات فضای مجازی دنبال تخریب بوده و بعضی از نمایندگان نیز فکر می کنند اینگونه صحبت کردن و به کار بردن ادبیات نامناسب نیز خریدار دارد در حالی که اینگونه نبوده و از نظر بنده جامعه چنین چیزی را نمی پسندد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که نمایندگان باید در گفتمان خود رعایت ادب را در اولویت قرار دهند. درست است نمایندگان مجلس در برخی موارد نسبت به رفتار دولت ناراحت و گلایه مند هستند چرا که وقتی ما به حوزه های انتخابیه خود می رویم مردم از ما می پرسند چرا بر سر دولت فریاد نمی زنید و حرف های خود را نمی گویید اما این مطالبه گری نباید از گستره ادب خارج شده و خدایی نکرده به کسی بی احترامی شود.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بی پاسخ بودن دولت در برخی از مسائل باعث شده تا فشار بر روی نمایندگان زیادتر شده و گاهی اوقات از کوره درفته و عناوین و الفاظی را به کار ببرند که از ادب و اخلاق دور است. بنده نیز این امر را نمی پسندم.

آصفری در پایان تاکید کرد: به کار بردن ادبیات نامناسب تاثیری در اصلاح امور ندارد. نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام