پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات
با حضور رئیس کمیسیون شوراهای مجلس
با حضور رئیس کمیسیون شوراهای مجلس

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز با حضور محمدصالح جوکار و محمدحسن آصفری رئیس و نایب رئیس کمیسیون شوراها در رادیو گفتگو مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، به نقل از خبرگزاری مهر، «محمد صالح جوکار» رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و «محمدحسن آصفری» نایب رئیس این کمیسیون عصر امروز (دوشنبه) با حضور در برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفتگو درباره «طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری» گفتگو می‌کنند.

فریدون ماهر تهیه کننده برنامه گفتگوی سیاسی ضمن اعلام این خبر گفت: کارشناسان سیاسی و حقوقی، همواره اصلاح قانون انتخابات را یکی از ضروریات توصیف کرده اند و با توجه به اهمیت جایگاه رییس جمهور، گفت و گو درباره اصلاح قانون انتخابات به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب تر برای ورود افراد شایسته از حیث اخلاقی و علمی و کارآمد به صحنه رقابت و نیز هموار کردن راه برای انتخاب آگاهانه تر و آسانتر فرد اصلح ضروری است.

ماهر همچنین بیان داشت: شبکه رادیویی «گفت و گو» بنا به رسالت ذاتی خود یعنی تبیین مسائل و رخدادهای گوناگون، بررسی طرح یاد شده را در قالب برنامه های مختلف در دستور کار قرار داد. از جمله این برنامه ها، برنامه گفت و گوی سیاسی است که امروز، دوشنبه میزبان دو نماینده مجلس «محمد صالح جوکار» رئیس کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی و «محمدحسن آصفری» نایب رئیس کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی افزود: این برنامه کاری از گروه سیاسی رادیو گفت و گوست و به صورت زنده در ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۴۵ به روی آنتن می رود و شنوندگان و همراهان رادیو گفت و گو می توانند پرسشهای خود درباره موضوع برنامه را با شماره سامانه پیامک رادیو گفت و گو ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ در ساعت پخش برنامه، در میان بگذارند تا مهمانان و کارشناسان برنامه پاسخگو باشند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام