پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
با حضور نماینده اراک، کمیجان خنداب
همایش دهیاران بخش قره چای برگزار شد
همایش دهیاران بخش قره چای برگزار شد

با حضور محمد حسن آصفری و جمعی از مدیران استانی همایش دهیاران و ناظرین بخش قره چای در بخشداری قره چای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده شهرستان اراک، کمیجان و خنداب، صبح امروز همایش دهیاران و ناظرین بخش قره چای با هدف بررسی و پیگیری مشکلات روستاییان این منطقه برگزار شد.

محمد حسن آصفری دراین همایش با اشاره به بکارگیری ظرفیت های مدیران در راستای حل مشکلات مردم اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات بسیاری در لایه های مختلف جامعه وجود دارد که نیاز است مسئولان با دغدغه مندی هر چه بیشتر و با بکار گیری ظرفیت های پیش رو در راستای حل این مشکلات و یاری رساندن به مردم حرکت کنند.

 وی افزود: از این رو نیاز است که مدیران سطوح بالای استانی مشکلات و کمبودهای دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها را بررسی کرده و در مسیرحل مشکلات تصمیمات لازم و گارگشا را اتخاذ کنند.

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب درادامه صحبت های خود با اشاره بحث فاضلاب منطقه خنداب و جاورسیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بحث فاضلاب خنداب و جاورسیان از جمله دغدغه  های بنده است ، مساله تعریض جاده غرب قره چای نیز از دیگر خواسته های اصلی مردم این منطقه است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در این منطقه باید انجام شود تکمیل جاده مهرآباد به خارپهلو است چرا که توجه به این موضوع سبب تسهیل در دسترسی به منطقه خنداب می شود.

 آصفری با تاکید بر چاره اندیشی بر حل مشکلات حوزه درمانی شهرستان خنداب گفت: شهرستان خنداب در حوزه درمانی هم مشکلات بسیاری دارد ، از این رو ضروری است به منظور حل آن چاره اندیشی کرد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود، با تاکید بر اصلاح وضعیت تیرهای برق موجود در منطقه گفت: با نوسازی منازل روستایی و عقب نشینی منازل، تیرهای برق در مسیر تردد مردم قرار گرفته است که با پیگیری های انجام شده مقرر شد برای اصلاح این شرایط دهیاری‌ها چاله‌های جدید تیرهای برق را حفر نموده و مابقی از اقدامات توسط شرکت توزیع برق انجام‌شود و روشنایی معابر روستایی نیز در اسرع وقت با تامین اعتبارات لازم اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام