پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
محمد حسن آصفری با حضور در همایش دوستداران انقلاب اسلامی
دولت حسن روحانی ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب اسلامی
دولت حسن روحانی ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب اسلامی

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت ناکارآمدی چون حسن روحانی پس از انقلاب اسلامی نداشته ایم و نخبگان باید نسبت به حمایت از وی پاسخگو باشند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط کشور ما در دنیا ویژه است و به برکت خون شهدا ایران اسلامی با قدرت در دنیا می‌درخشد.


وی افزود:زمانی مستشاران انگلیسی در کشور ایران اجازه ملاقات به سران کشور را نمی دادند اما امروز ایران اسلامی با اقتدار در تمام مناسبات دنیا حضور موثر دارد.


آصفری بیان کرد:برای پی بردن به اقتدار و عظمت ایران اسلامی باید به خارج از ایران سفر کرد تا ببینیم که ایران چه جایگاه والایی نزد کشورهای دیگر دارد، و سران کشورهای ابرقدرت جهان برای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران احترام بالایی قائد هستند.


وی ادامه داد:ناکارآمدتر از دولت حسن روحانی تا کنون نداشتیم چرا که خود ایشان هم گمان نمی‌کرد رای بیاورد و در دوره دوم هم سر مردم کلاه گذاشتند و نخبگان نسبت به حمایت از وی پاسخگو باشند.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دولت مشکل حقوق های نجومی را پیگیری نکرد در صورتی که اگر این اتفاق افتاده بود بخشی از مسائل کمبود بودجه حل و فصل می‌شد.

وی تصریح کرد:ما امروز نماینده ۸۵ میلیون نفر هستم و نگاه حزبی و جناحی مشکلات را بیشتر می‌کند بنابراین باید با اتحاد و همدلی در راستای حل مشکلات حرکت کنیم

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم وحدت نمایندگان استان افزود: در مجمع نمایندگان استان اختلاف نظر وجود دارد اما این اختلاف آسیب‌زا نیست چرا که ولایت، قانون اساسی و انقلاب ملاک ما در مجمع نمایندگان است و اختلاف نظرها تاثیری بر روند خدمتگزاری ندارد.


آصفری اظهار داشت:اینکه ما کنار بشینیم و نمایندگان استان‌های دیگر با استاندار سهم خود را بگیرند  فرصتها را از دست می‌دهیم .

وی بیان داشت:اگر ما به مدیریت ارشد استان انتقاد داریم نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و باید خودمان نسبت به حل مشکلات استان حرکت کنیم.

آصفری ادامه داد:اثرات ویروس کرونا  مشکلات بسیاری در جهان و ایران داشته ،اما سیاست باز کردن گله ای روحانی که برگرفته از انگلیس بود برای ما مشکلاتی بسیاری ایجاد کرد .

وی گفت:۴۶۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۹۹ کشور است ،اما با گذشت پنج ماه از سال ،۴۰ هزار میلیارد تومان از این بودجه بیشتر محقق نشده است.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:بخش قابل توجهی از بودجه به  پرداخت حقوق کارکنان دولت اختصاص دارد.

وی اظهار داشت:جریان تصمیم گیری برای نظام باید از انحصار خارج شود و برای حل مشکلات از نخبگان دعوت بعمل آوریم.

آصفری تاکید کرد:اگر به مدیریت ارشد استان انتقاد داریم نباید در این فرصت اندک باقی مانده از این دولت، دست روی دست بگذاریم ،باید خودمان نسبت به حل مشکلات استان حرکت کنیم.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام