پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
نسبت به اصلاح جاده قره کهریز توسط معادن این منطقه تاکید کرد
نسبت به اصلاح جاده قره کهریز توسط معادن این منطقه تاکید کرد

  نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن فعال در منطقه قهره‌کهریز که از جاده عمومی استفاده می‌کنند باید نسبت به اصلاح، استانداردسازی و ایمن سازی جاده این منطقه اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری ،نماینده  مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در بازدید از روستای ضامنجان اراک افزود: بر اساس قانون معادن وظیفه دارند برای رفت و آمد و انتقال مواد معدنی یک جاده مخصوص برای خود ایجاد کنند و در صورت استفاده از جاده عمومی باید مشکلات و نواقص جاده‌های مذکور را رفع کنند.

وی ادامه داد: معادن فعال در منطقه قهره‌کهریز وظیفه دارند حداکثر تا یک ماه آینده عملیات ایمن‌سازی و استاندارد سازی جاده قهره‌کهریز را آغاز کنند و در غیر این صورت فرآیند تعطیلی تمامی معادن این خطه در شورای تامین استان مرکزی و شهرستان اراک پیگیری می‌شود.

آصفری اظهار داشت: لایروبی و احیای قنوات‌ و اصلاح جاده‌های روستایی و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های این منطقه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین در بازدید از روستای عقیل‌آباد نیز گفت: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی مشکلاتی برای هموطنان به خصوص مردم روستاهای گوار و عقیل‌اباد ایجاد کرده و باید نسبت به تامین اتوبوس‌های شرکت واحد برای آسایش مردم این خطه اقدام شود.

آصفری گفت: دو نفر از اهالی روستای عقیل آباد و دو نفر هم از روستای گوار باید از سوی معتمدان محلی انتخاب و به سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک معرفی و دو دستگاه اتوبوس برای هر روستا تحویل شود تا ضمن تامین آسایش مردم گامی در جهت اشتغالزایی نیز برداشته شود.

وی افزود: بازنگری طرح هادی روستای عقیل آباد تا آخر امسال، صدور اسناد مالکیت اهالی و اصلاح شبکه آبرسانی از مهمترین مشکلات روستای عقیل‌آباد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس امور آب شهرستان اراک هم که در این آیین آصفری را همراهی می‌کرد قول مساعد داد عملیات اجرایی اصلاح شبکه آب رسانی این روستا بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورای آغاز شود.

آصفری همچنین‌در بازدید از روستای گوار هم نسبت به تامین ۲ کامیون آسفالت برای اصلاح جاده این روستا تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه این روستا سال‌های قبل آغاز شده اما همچنان شبکه برق و گاز به این بنای ورزشی نرسیده که نهادهای خدماتی مذکور وظیفه دارند نسبت به این مهم اقدام و اداره کل ورزش و جوانان نیز باید در اسرع وقت این مجموعه ورزشی را تجهیز کند.

رئیس امور آب اراک، رئیس جهاد کشاورزی اراک، فرماندار معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی، معاون اداره کل بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن اراک، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، رئیس راهداری شهرستان اراک در این آیین آصفری را همراهی می‌کردند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام