پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
سوال از رییس جمهور در دستور کار مجلس قرار گیرد
سوال از رییس جمهور در دستور کار مجلس قرار گیرد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور رییس جمهور در مجلس و پاسخگویی وی به نمایندگان شد.

به گزارش دفترمحمدحسن آصفری،به نقل از خبرگزاری ایسنا ،نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در تذکری مستند به ماده ۲۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پنج سوال کلیدی (از رییس جمهور) مطرح شده بود که مهم‌ترین بحث آن در حوزه اقتصادی، گرانی، تورم و تعطیلی کارخانجات است چرا آن را وارد نمی‌دانید چه مساله‌ای مهم‌تر از حل مسائل و مشکلات معیشتی وجود دارد.

وی ادامه داد: از ما می‌پرسند که بسته اقتصادی آقای قالیباف چیست؟ ما که اطلاعی از آن نداریم. بگویید که در جریان باشیم.

آصفری ادامه داد: چه مسائلی مهم‌تر از گرانی، تورم، بازار ارز و تعطیلی کارخانجات وجود دارد. به ۲۰۰ نفری که این سوال را امضاء کرده‌اند احترام بگذارید. مردم به این مجلس امید پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: غیر از آمدن رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی و پاسخگویی به سوالات نمایندگان این دغدغه حل نمی‌شود ما باید دولت را به خط کنیم که پاسخ دهد. چرا دلار ۴۲۰۰ تومانی سر از فردوسی در می‌آورد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ شأن مجلس خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید با حضور در مجلس شورای اسلامی در مورد آوردن نفت به بورس توضیح دهد و به مجلس پاسخگو باشد. مشکلات، دغدغه‌ها و مسائل اقتصادی گریبانگیر همه است.

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر، موضوع اقتصادی را بحث اول کشور و اولویت مجلس عنوان کرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام