پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
پیگیری مشکلات مردم خارج از دعواهای سیاسی
پیگیری مشکلات مردم خارج از دعواهای سیاسی

پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات آنان خارج از فضاها و دعواهای سیاسی  اولویت کاری ماست.


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، عصرشنبه (۲۵ مرداد )جلسه ای با حضور کارگروه های تخصصی دفتر محمد حسن آصفری با استاندار مرکزی در محل استانداری برگزار گردید و مسئولین کارگروه ها به بیان مشکلات  مردم در این جلسه پرداختند که از جمله آنها می توان به وجه اشتراک بسیاری از مشکلات در مراجعات مردمی به دفتر محمد حسن اصفری در خصوص عدم انجام وظیفه ذاتی و امورات جاری دستگاه ها و ادارات در استان اشاره کرد.

از استاندار محترم خواسته شد تا به برخی از مدیران تذکر دهند که در شرایط فعلی که جامعه با تورم، گرانی، کرونا و... مواجه است درب اتاقشان به روی مردم باز باشد تا بتوانند مشکلات جاری را به نحو مطلوبی پیگیری و رفع نمایند.

در ادامه این جلسه به حضور برخی از مدیران دولتی در بخش خصوصی انتقاد شد که ثمری جز تعارض منافع در دستگاهای دولتی را به دنبال نخواهد داشت و به مانور تجمل از سوی برخی از مدیران اعتراض گردید.

محمد حسن آصفری در این نشست افزود:برخی از مدیران در بوجود آمدن شرایط نابسامان کارخانجات اراک و استان دست دارند که باید با آنها با جدیدت برخورد شود، امروز برخی از ادارات ما به اتاق احزاب برای کارهای سیاسی تبدیل شده و در مقابل بعضی از مدیران استانی توانایی لازم  جهت مدیریت شرایط کنونی را ندارند که لازم است برخی از تغییرات به جهت رفع کاستی های موجود از طرف استاندار محترم در صحنه عمل پیگیری شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام