پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس
دنیا باید جلوی جنایت های رژیم صهیونیستی را بگیرد/ امت اسلام نباید سکوت کند
دنیا باید جلوی جنایت های رژیم صهیونیستی را بگیرد/ امت اسلام  نباید سکوت کند

آصفری نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان ،بر اتحاد و انسجام جهانیان به ویژه امت اسلام تأکید کرد و گفت: باید جلوی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را با اتحاد بگیرند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران ، در خصوص بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آغاز بیانات خود در تحلیل قدرت نمایی جبهه مقاومت در روزهای اخیر و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین؛ این نیرو‌ها را دژ امنیت ، عزت و هویت ملی خواندند .

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی پوشالی تر از آن است که حتی فکرش را بکنیم، امروز هیمنه این رژیم جعلی در دنیا شکسته شده و ریخته و از بین رفته است. آصفری تأکید کرد: رژیم صهیونیستی که گفته می‌شد قوی ترین سرویس اطلاعاتی را دارد در جریان طوفان قدس نشان داد که ضعیف تر از این حرف هاست و نیروهای مقاومت در عمق سرزمین‌های اشغالی با مجهز ترین سلاح ها ورود پیدا کردند و حتی برخی از فرماندهان این رژیم غاصب را در خواب دستگیر کردندو به اسارت گرفتند.

وی با اشاره به اینکه موشک‌های جبهه مقاومت که مناطق مختلف و حساس این رژیم را در سرزمین‌های اشغالی هدف گرفته است، نشان از توانمندی ویژه جبهه مقاومت در بحث قدرت موشکی دارد ، گفت: شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی ، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.

آصفری بر اتحاد و انسجام جهانیان به ویژه امت اسلام تأکید کرد و گفت: باید جلوی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را با اتحاد بگیرند، حتی این رژیم غاصب، آب را به روی مردم مظلوم فلسطین بسته است، این موضوع نشان می‌دهد که شمر زمانه را باید شناخت. حتی برق را هم قطع کرده است و در این راستا جهانیان و امت اسلام نباید نسبت به این جنایات ضد بشری سکوت کنند.

وی با بیان اینکه موضع گیری جدی را باید در این راستا شاهد باشیم، تصریح کرد: دنیا باید جلوی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را بگیرند. نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با تأکید براینکه ایران اگر می‌خواست وارد این کارزار شود ، طومار رژیم صهیونیستی را ظرف یک روز در هم می‌پیچید، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان شروع کننده هیچ جنگی نبوده و نیست و به فرموده رهبر انقلاب اگر رژیم صهیونیستی علیه ایران تجاوزی کند ، تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام