پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
آمادگی مجلس برای تصویب طرح‌های حمایتی از خبرنگاران
آمادگی مجلس برای تصویب طرح‌های حمایتی از خبرنگاران

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از آمادگی مجلس برای تصویب طرح‌های حمایتی در راستای رفع مشکلات معیشتی و شغلی از خبرنگاران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،به نقل از خبرگزاری فارس ،نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی  در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امنیت شغلی و نداشتن درآمد مشخص از دغدغه‌های جدی خبرنگاران است که باید از این دغدغه‌ها کاست.

وی از آمادگی مجلس برای تصویب طر‌ح‌ها و لایحه‌های دولت در راستای بهبود وضعیت خبرنگاران خبر داد و تصریح کرد: مجلس آماده حمایت و تصویب طرح‌های حمایتی و معیشتی خبرنگاران با هدف کاستن از دغدغه‌های این قشر است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید لایحه‌ای با هدف ساماندهی و حمایت اساسی از خبرنگاران  به مجلس ارائه دهد تا با تصویب آن شاهد بهبود وضعیت این قشر باشیم.

آصفری پایین بودن حقوق و مزایا، نداشتن بیمه و پایدار نبودن امنیت شغلی را از چالش‌های این قشر برشمرد و ادامه داد: برای اصلاح این شرایط باید حمایت از خبرنگاران به صورت جدی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند به دور از نگاه‌های حزبی و جناحی نقش موثری در افزایش اعتماد و رضایت‌مندی اجتماعی ایفا کنند، بیان داشت: خبرنگاران باید اصل صداقت و  پرهیز از سیاه‌نمایی را در راس کارهای خود قرار داده و با رعایت اخلاق حرفه‌ای مطالبات مردم را پیگیری و مشکلات را به درستی به گوش مسوولان برسانند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ایجاد جریان رسانه‌ای در راستای پیگیری مطالبات مردم را ضروری دانست و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسوولان، آنان را در رفع هرچه بهتر مشکلات یاری رسانند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام