پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری ،عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه :
کلیات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه در جلسه عصر شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ این کمیسیون تصویب شد.
 کلیات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه در جلسه عصر شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ این کمیسیون تصویب شد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در موافقت با کلیات برنامه هفتم توسعه بیان کرد: برنامه هفتم توسعه حسن های خوبی دارد و دنبال این نیست که تمام مسایل کشور را حل کند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در موافقت با کلیات برنامه هفتم توسعه بیان کرد: برنامه هفتم توسعه حسن های خوبی دارد و دنبال این نیست که تمام مسایل کشور را حل کند.وی تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه در حوزه های مختلف به ویژه صنعت موارد و مسایل خوبی را مدنظر قرار داده است و در حوزه دفاعی و امنیتی موضوعات خوبی در برنامه منعکس شده است.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت ، در جلسه شنبه 17 تیرماه 1402 کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر و با حضور جمعی از وزرای دولت برگزار شد. در این جلسه نمایندگان این کمیسیون پس از بحث و بررسی و استماع گزارش برخی از وزرای دولت و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز پژوهش های مجلس، رئیس دیوان محاسبات و نقطه نظرات نمایندگان موافق و مخالف، با ۲۷ رای موافق ، ۶ رای مخالف و ۱ رای ممتنع از مجموع ۳۴ نماینده حاضر با کلیات لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه موافقت کردند.

گفتنی است ؛ رئیس سازمان برنامه بودجه در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق و در راستای تببین ویژگی های برنامه هفتم توسعه گفت: امروز همکاران ما در دولت، در کمیسیون حاضر شدند و در بخشی از موضوعات تخصصی گزارشاتی را به نمایندگان ارائه کردند .رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره رشد اقتصادی پیش بینی شده در برنامه هفتم، بیان کرد: ما باید هر سال ۵ هزار همت تشکیل سرمایه داشته باشیم. امسال برآورد وزیر اقتصاد این است که تا سه هزار همت امکان تشکیل سرمایه وجود دارد. برای رسیدن به این هدف باید بتوانیم ۵۰ درصد تشکیل سرمایه را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: درباره تامین مالی باید تصمیمات مهمی را در برنامه اخذ کنیم. یکی از رویکردهای ما در تامین مالی این است که شرکت های سهامی عام پروژه را تعریف کنیم.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام